Seneste manga du har læst/læser

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Lommemonsteret
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 20:12
Køn: Mand
Geografisk sted: Odense

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Lommemonsteret » søn 8. maj 2011 21:48

Rina - Lovely Complex er en dejlig serie, klart en af de bedste Romance jeg har læst :D

Jeg er igang med en hel del ongoings atm, men den jeg læser lige i dette øjeblik er Katekyo Hitman Reborn, virkelig awesome serie (:
[url]http://Lommemonsteret.blogspot.com[/url]

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Oriolidae » søn 8. maj 2011 22:45

Lommemonsteret skrev:Rina - Lovely Complex er en dejlig serie, klart en af de bedste Romance jeg har læst :D

Jeg har kun læst noget af mangaen, men animeen fik mig nærmest til at grine mine indvolde op... Venter lidt med at læse mangaen, da jeg helst ikke vil kunne huske alt for godt hvad der sker. *_*
Billede

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Mink » man 9. maj 2011 07:31

Deadman Wonderland volume 3-4.

Helt klart en meget unik og interessant anime, som har fanget mig utrolig meget her på det sidste.
Dens anime coutnerpart er også ganske udmærket, selvom jeg selv mener at det er manga'en der helt klart topper (især i form af tegnestilen :P)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Oriolidae » man 9. maj 2011 16:01

Mink skrev:Deadman Wonderland volume 3-4.

Helt klart en meget unik og interessant anime, som har fanget mig utrolig meget her på det sidste.
Dens anime coutnerpart er også ganske udmærket, selvom jeg selv mener at det er manga'en der helt klart topper (især i form af tegnestilen :P)

Ah, der er mange der nævner den! Tror jeg sætter den længere foran i min to-read-list. :D
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Pacman » ons 11. maj 2011 12:15

Air gear vol 15-17 omlibus.

Det er ret sjovt at der pludselig kom en omlibus med 3 vol af air gear når det ind til videre har været solgt individuelt.
Men den er da meget sjov at have.

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf ReficulNatas » ons 11. maj 2011 13:50

Heterochromia skrev:Hej alle,
Den seneste manga, jeg er begyndt på er Future Diary.
Ud over den, er jeg også igang med Deadman Wonderland, som jeg blev anbefalet til at læse af en ven.
Begge kan varmt anbefales, hvis man er til suspens og/eller sci-fi/supernatural/action blanding.


(Y)
Yay for at du læser Future Diary :D
Jeg er selv pt. i gang med den for anden gang ^^
Jeg elsker den, den er ,indtil videre, uden tvivl min yndlings ^^

Billede
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Alchemist
Chibi
Chibi
Indlæg: 42
Tilmeldt: tors 12. maj 2011 21:08

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Alchemist » tors 12. maj 2011 21:22

Jeg er kommet godt i gang med Fruits Basket. Prøvede at læse den da den lige var udkommet i Danmark, men nåede desværre ikke så lang. Nu er jeg så startet igen, og er virkelig blevet grebet af den :)

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Oriolidae » lør 14. maj 2011 22:09

Oriolidae skrev:
Mink skrev:Deadman Wonderland volume 3-4.

Helt klart en meget unik og interessant anime, som har fanget mig utrolig meget her på det sidste.
Dens anime coutnerpart er også ganske udmærket, selvom jeg selv mener at det er manga'en der helt klart topper (især i form af tegnestilen :P)

Ah, der er mange der nævner den! Tror jeg sætter den længere foran i min to-read-list. :D

Og så kom jeg endelig i gang med at læse Deadman Wonderland. Jeg er omkring volume 9 lige nu, og alt efter hvordan plottet udvikler sig nu kan det enten forblive en god manga, eller blive endnu et ellers godt plot der bare bliver strukket, malket og presset for pengenes skyld. Lad os håbe på at det bliver det førstnævnte scenario, da det er en glimrende serie (på trods af nogle forglemte moralske aspekter i plottet).

Alchemist skrev:Jeg er kommet godt i gang med Fruits Basket. Prøvede at læse den da den lige var udkommet i Danmark, men nåede desværre ikke så lang. Nu er jeg så startet igen, og er virkelig blevet grebet af den :)

Jeg så engang animeen og havde derfor en overbevisning om at jeg ikke behøvede at læse mangaen, men da jeg lige tjekkede dens information på baka-updates viser det sig at animeen kun dækker de første 6 volumes! Tror også den bliver sat frem på to-read-listen. :)
Senest rettet af Oriolidae lør 14. maj 2011 23:09, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
molberg
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 21:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland, Danmark

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf molberg » lør 14. maj 2011 23:06

Lige nu læser jeg Love Hina, som de fleste nok kender. Hvis ikke, så kan jeg sige det er en shoujo manga, og jeg synes, den er meget sjov og hyggelig at læse :3
molberg.blogspot.com

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Oriolidae » lør 14. maj 2011 23:12

molberg skrev:Lige nu læser jeg Love Hina, som de fleste nok kender. Hvis ikke, så kan jeg sige det er en shoujo manga, og jeg synes, den er meget sjov og hyggelig at læse :3

Det er faktisk en shounen manga. :P Den er også langt mere ecchi end de fleste shoujo mangaer er...
Billede


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster