DK's høje priser.

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Etex » tirs 24. maj 2011 21:40

Jeg har svaret! Animanga laver deres eget forlag *_* Og så måske ikke alligevel ._.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: DK's høje priser.

Indlægaf LiseR » tirs 24. maj 2011 23:15

Jeg kan sagtens skaffe redaktører og oversættere hvis andre poster penge i projektet ;)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Oriolidae » ons 25. maj 2011 17:39

LiseR skrev:Jeg kan sagtens skaffe redaktører og oversættere hvis andre poster penge i projektet ;)

:p

Tror netop problemet altid vil være pengene.
Billede

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Legend » tors 9. jun 2011 19:10

Men det ville ellers være cool! :P
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Kiwi » søn 12. jun 2011 11:06

Vil lige highjacke tråden og høre hvor I køber jeres manga? Jeg købte Emma på dansk (udgivet af Carlsen) hos den lokale boghandel. Mere eller mindre impulskøb, men var da helt klart pengene værd.

Nu er jeg så begyndt på Skip Beat på engelsk, og efter at have skimmet den her tråd tænkte jeg at Amazon.co.uk var et godt valg prismæssigt. Der var dog lidt problemer. For det første var jeg tumpet nok til at bestille det ene på fransk, og da jeg ville bestille det på engelsk var det udsolgt ("available from these sellers" tilbød den for £23.65 brugt....). Der var også flere andre bind i serien som var meget tæt på at være udsolgt.
Jeg fandt den så på Fantask's hjemmeside til samme pris som hos Amazon (tror dog også de har -10% i denne uge), og de havde dem hjemme (dog kan man ikke se lagerstatus på nettet). Så umiddelbart er jeg mest varm på at bestille resten af serien hos Fantask, istedet for at fise rundt til en masse udenlandske net butikker.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: DK's høje priser.

Indlægaf SsjGogo » søn 12. jun 2011 13:01

Etex skrev:Jeg har svaret! Animanga laver deres eget forlag *_* Og så måske ikke alligevel ._.


LiseR skrev:Jeg kan sagtens skaffe redaktører og oversættere hvis andre poster penge i projektet ;)


Egentlig en meget spændende idee, men som kræver langt flere ressourcer end vi kan mønstre på nuværende tidspunkt. Dette ville i sig selv være en fuldtidsbeskæftigelse.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Trieu » søn 12. jun 2011 15:49

SsjGogo skrev:
Etex skrev:Jeg har svaret! Animanga laver deres eget forlag *_* Og så måske ikke alligevel ._.


LiseR skrev:Jeg kan sagtens skaffe redaktører og oversættere hvis andre poster penge i projektet ;)


Egentlig en meget spændende idee, men som kræver langt flere ressourcer end vi kan mønstre på nuværende tidspunkt. Dette ville i sig selv være en fuldtidsbeskæftigelse.


så menes der folkene bag animanga, eller bare en bruger på animanga....for i så fald, så er der allerede en der faktisk har et forlag. Just saying >.>

spøg til side, er der nogen som har prøvet at tag kontakt til de 2 andre danske forlag jeg nævnte tidligere i tråden, og hørt hvad deres tanker er med hensyn til udgivelse af manga?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: DK's høje priser.

Indlægaf SsjGogo » søn 12. jun 2011 15:55

Jeg har kontaktet Carlsen Forlaget, flere gange, uden held! :(
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Trieu » søn 12. jun 2011 16:03

SsjGogo skrev:Jeg har kontaktet Carlsen Forlaget, flere gange, uden held! :(


Jeg mente nu Donovan Comics som har udgivet "Last Hope" og Forlaget Fahrenheit som har udgivet "Mit fjerne barndoms hjem" ^^;

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: DK's høje priser.

Indlægaf SsjGogo » søn 12. jun 2011 16:04

Trieu skrev:
SsjGogo skrev:Jeg har kontaktet Carlsen Forlaget, flere gange, uden held! :(


Jeg mente nu Donovan Comics som har udgivet "Last Hope" og Forlaget Fahrenheit som har udgivet "Mit fjerne barndoms hjem" ^^;


Dem har jeg desværre ikke skrevet til endnu, men det burde jeg måske eller en anden. :D
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster