DK's høje priser.

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf l.mathiasen » ons 17. aug 2011 12:23

For at undgå misforståelser, Carlsen er en del af Egmont koncernen nu om dage.
Carlsens direkte moderselskab i koncernen hedder Lindhardt og Ringhof og har en elendig økonomi, hvilket man også kan se på Carlsens manga udgivelser, hvilke udgivelser spørger du nok, ja netop :P
Ved ikke hvorfor de stadig udgiver manga under 2 forskellige navne i Tyskland egentlig.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf Trieu » ons 17. aug 2011 16:55

re: alle indlæg i denne måned.

Vi arbejde på sagen! \(>_<)

EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf EdwardElric » tors 22. dec 2011 16:47

SsjGogo skrev:Kære alle,

Det er vist ingen hemmelighed, at priserne på manga i DK er tårnhøje, og udvalget endnu mindre ( :P ).

Jeg ville høre jer ad mht. hvad man kunne gøre for at ændre det ovenstående?

Med andre ord, hvad kunne danske udgivere gøre bedre?


Jeg har allerede købt alle de dansk oversatte bøger(ikk mange.. :'( ) og halvdelen af dem er ingengang færdigudgivet! :sur:
Så er begyndt at købe de engelsk-oversatte som jeg har læst på nettet! ^_^
Men dem køber jeg på Faraos som så er endnu dyre end de dansk-oversatte.. Why? :'( Har forelsket mig i en serie der hedder Seven Days som inde på Faraos koster 104,- per bind..? x.x
Det de kunne gøre bedre:
1) lade være med at droppe et oversættelses-projekt før det overhoved er færdigt! :sur:
2) vælge nogle fler' genre inden for manga. Måske nogle Shounen Ais! <3
3) sætte priserne ned.. når jeg kigger på de sidste sider i de gamle udgivelser som jeg har købt, står der at den vejledene pris engang var 50,-, hvorfor er den så blevet 70,- nu..?! ??? Var den gamle pris ikk fin nok..? :'(
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Re: DK's høje priser.

Indlægaf EdwardElric » tors 22. dec 2011 17:10

Yoite skrev:
Oriolidae skrev:
JoaCHIP skrev:Jeg er slet ikke særligt glad for at læse manga på en computerskærm.

Åh ja... Jeg er virkelig også ved at være træt af at læse manga foran computeren. Overvejer at købe en ipad så jeg kan læse digital manga væk fra computeren... Men på den anden side ville jeg kunne købe en masse manga for de penge i stedet. :$


Det jo det lol *_* *man er medlem af animanga.dk, hvis man udregner sin formue i, hvor mange manga'er man kan købe for den. *_* (Y)


Yerp! >w< Jeg ville ha' sagt mit arbejde op for længst, vis det så ikk resulterede i at jeg ikk ville kunne tjene nogle penge, til at købe manga for! :'(
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster