Dine Manga tegninger.

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
MuffinMichi
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 2. dec 2011 09:30
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Undercover på Månen

Re: Dine Manga tegninger.

Indlægaf MuffinMichi » man 30. jan 2012 18:07

Nashayla skrev:De 3 er i sammenarbejde med en kammerat. Vores plan var at skabe karakterer som ville passe til en shounen anime, men vi failede lidt da resultatet var for bishounen.

Okay. Synes nok jeg havde set dem på deviantart :3 Nice work
I can fly. When no one is watching

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Dine Manga tegninger.

Indlægaf Nashayla » man 30. jan 2012 18:09

MuffinMichi skrev:
Nashayla skrev:De 3 er i sammenarbejde med en kammerat. Vores plan var at skabe karakterer som ville passe til en shounen anime, men vi failede lidt da resultatet var for bishounen.

Okay. Synes nok jeg havde set dem på deviantart :3 Nice work


Hah, det må være mazjojo du snakker om :p Ja, han har devianart og bruger det hver dag. Jeg bruger ikke devianart mere.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Dine Manga tegninger.

Indlægaf Willow » tirs 20. mar 2012 14:05

Nogen gange får jeg mig taget sammen til at lave den her tegneseriestribe om mig selv og mine veninder, som jeg ligger på facebook. Lige den her stribe lavede jeg for at muntre alle de stakkels singler op på valentinesdag og for at vise, at jeg godt selv ved, at jeg er kæresteirriterende *_* Det er min originale karakter og mig selv, der er i striben.

Billede
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Dine Manga tegninger.

Indlægaf Willow » tirs 20. mar 2012 14:10

Nashayla skrev:
Spoiler: vis
Jeg smider også lidt op som både er gammelt og nyt og noget der også er lavet i sammenarbejde med en kammerat

Billede
Billede

Det tog mig en evighed at lave selve screenet D: Det var et forsøg på at lave et otome visuel game men failed da det tog en evighed :D
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede


Det der er bare så imponerende, at det gør ondt <3
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Dine Manga tegninger.

Indlægaf SsjGogo » tirs 20. mar 2012 14:18

Willow skrev:Nogen gange får jeg mig taget sammen til at lave den her tegneseriestribe om mig selv og mine veninder, som jeg ligger på facebook. Lige den her stribe lavede jeg for at muntre alle de stakkels singler op på valentinesdag og for at vise, at jeg godt selv ved, at jeg er kæresteirriterende *_* Det er min originale karakter og mig selv, der er i striben.

Spoiler: vis
Billede



Hvem er hvem? :D
www.gogonoter.dk