Min manga(opdateret 14.03.2012)

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Guardians

Indlægaf SsjGogo » ons 14. dec 2011 10:35

Det ser sgu godt ud! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Guardians

Indlægaf Madsjen » ons 14. dec 2011 11:47

det ser fandme godt ud :D

jeg glæder mig til at læse den, og jeg er da ret sikker på at comicparty vil godkende den :3
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Lunch
Genin
Genin
Indlæg: 97
Tilmeldt: fre 20. maj 2011 17:25
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Guardians

Indlægaf Lunch » ons 14. dec 2011 12:58

I'm sitting here and wondering, why did you modify your threads so much (after I posted)? :S

Sure, your new design of Odah looks very different from the one you posted half a year ago, but I don't think it was necessary to delete all those pictures (and your friend's awesome fighting scene). That would've at least given people a glimpse of how good an artist you've become! :)

Also, it would only be fair for you to give more credit to your friend - as I understood from your post yesterday (before it got modified), it's your friend who's drawing the manga, while you specially emphasized that are just drawing the character designs. Anyways, looking forward to the finished product! ;)
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Guardians

Indlægaf Nashayla » ons 14. dec 2011 15:28

People might think it's weird, that's all :d
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf Oriolidae » tirs 20. dec 2011 11:23

Det ser jo vældig lovende ud. :$

Der er dog en ting der undrer mig; hvis du/i selv synes at du/i ikke er god/e til engelsk, hvorfor så skrive mangaen på engelsk? Jeg ville råde jer til først at skrive den på dansk (eller hvilket andet sprog der er flydende for dig/jer), da teksten er alt for kludret og mindre forståelig end den burde være (plus grammatiske fejl). Derefter kan i få en der er mere sikker i engelsk til at oversætte den for jer. Jeg synes det er ærgerligt hvis grammatikken trækker ned på den ellers så høje tegnestandard.
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf Nashayla » tirs 20. dec 2011 14:40

Oriolidae skrev:Det ser jo vældig lovende ud. :$

Der er dog en ting der undrer mig; hvis du/i selv synes at du/i ikke er god/e til engelsk, hvorfor så skrive mangaen på engelsk? Jeg ville råde jer til først at skrive den på dansk (eller hvilket andet sprog der er flydende for dig/jer), da teksten er alt for kludret og mindre forståelig end den burde være (plus grammatiske fejl). Derefter kan i få en der er mere sikker i engelsk til at oversætte den for jer. Jeg synes det er ærgerligt hvis grammatikken trækker ned på den ellers så høje tegnestandard.


Grammatikken er kommet på plads. En skotsk kammerat er i gang med at rette tidsbøjningerne og sætningsledene. Der er intet som skal udgives men jo det hele er i gang med at blive rettet. Det er kun et sample som jeg har vist.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Lunch
Genin
Genin
Indlæg: 97
Tilmeldt: fre 20. maj 2011 17:25
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf Lunch » tirs 20. dec 2011 16:24

Your art is really beautiful, but I'm a tad concerned with the story synopsis. From what I understand of it and sketches, the plot seems to have many clichés (they don't make the story necessarily bad though, if handled with care). Therefore, I sincerely hope you'll prove me wrong, because good art can never make up for not-so-well-written story. (Just as a great story won't make up for not-so-good-art.)

What I really wanted to say though, is to mention the lack of sound effects on the first page, last panel. It just seems pretty unnatural, noting all the fighting in the background.

P.S. You might want to consider to sum up the genres; although they may all be present in your story, it doesn't make them all equally relevant, as many of them are likely to be sub-genres, and could be left out. (Maybe this page can explain it better.)
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf Nashayla » tirs 20. dec 2011 17:06

Lunch: Thanks. I will take it all in consideration to make the manga better.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf Oriolidae » tirs 20. dec 2011 17:06

Nashayla skrev:
Oriolidae skrev:Det ser jo vældig lovende ud. :$

Der er dog en ting der undrer mig; hvis du/i selv synes at du/i ikke er god/e til engelsk, hvorfor så skrive mangaen på engelsk? Jeg ville råde jer til først at skrive den på dansk (eller hvilket andet sprog der er flydende for dig/jer), da teksten er alt for kludret og mindre forståelig end den burde være (plus grammatiske fejl). Derefter kan i få en der er mere sikker i engelsk til at oversætte den for jer. Jeg synes det er ærgerligt hvis grammatikken trækker ned på den ellers så høje tegnestandard.


Grammatikken er kommet på plads. En skotsk kammerat er i gang med at rette tidsbøjningerne og sætningsledene. Der er intet som skal udgives men jo det hele er i gang med at blive rettet. Det er kun et sample som jeg har vist.

Ah, så var der jo ingen grund til at jeg nævnte det. :)
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Min manga(1 side er oppe)

Indlægaf LiseR » tirs 20. dec 2011 22:16

Ekstremt flot tegnestil og sideopbygning.
Jeg føler måske der er lidt for mange tekstbobler på første side, måske kunne de være fordelt ud over 2 sider så der var lidt action til at balancere infoen.
Jeg glæder mig til at se mere.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster