Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS**

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS**

Indlægaf Gama » tors 26. jan 2012 15:42

Nå, jamen vi har lige haft en fantastisk diskussion om lidt forskellige mangaer på chatten, så jeg tænkte at jeg lige ville lave denne tråd til at starte med..
Der er mange emner omkring Naruto jeg gerne ville diskutere, og ser frem til at hører de emner i gerne vil diskutere :)

Først, er det bare mig eller ligger mangaen ikke op til at Sasuke kommer til at kæmpe imod en anden? Naruto kører pt i bijuu/rikudo mode, Kurama har fortalt at det kan de kun gøre i fem minutter.. Vi kan vel derfor gå udfra at Naruto vil være drained derefter, så selvom det lykkes ham at tæske de 5 bijuus og tobi i løbet af de 5 minutter, hvad så med Sasuke?

Anden, Edo Madara, jeg tror han ender med at dræbe Tsunade, Tsunade skal jo dø for at Naruto kan blive hokage, eller træde af, jeg ser helst hun dør.. Udover det er det nok den kamp jeg ser aller mest frem til, helt ærlig, 5 kages imod Madara(En gud i shinobi verdenen).

Tredje, Nu ved vi at Sharingan kan udvikle sig til Rinnegan, så kommer min undrene, hvad kom først, hønen(rinnegan) eller ægget(sharingan)? og hvor meget impact vil disse øjne have i en kamp imod Naruto? Vi ved allerede at Sasuke med nemhed kunne "dispel" Kurama's chakra fra naruto dengang langt tilbage, er sådan noget muligt nu?

Fjerde, hvem ser i som den stærkeste kage? Personligt, synes jeg det er Raikage, uden tvivl.

Så, der var da lidt at gå igang med synes jeg :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Nashayla » fre 27. jan 2012 03:44

Hej!

Den stærkeste hidtil er : Sasuke's mangekyo sharingan.
Den som kan matche Sasuke's er Uchiha Madara's Eternal Mangekyou

Jeg ville nørde Naruto diskussion med dig hvis det var da jeg er stor fan er Masashi men jeg kan desværre ikke på dansk. Tror du vil få mere ud af diskussion her hvor der er flere nørder der har mere styr på det hidtil nyeste kapitel(571): http://forum.onemanga.com/showthread.php?t=124847
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » fre 27. jan 2012 09:46

Nashayla skrev:Hej!

Den stærkeste hidtil er : Sasuke's mangekyo sharingan.
Den som kan matche Sasuke's er Uchiha Madara's Eternal Mangekyou

Jeg ville nørde Naruto diskussion med dig hvis det var da jeg er stor fan er Masashi men jeg kan desværre ikke på dansk. Tror du vil få mere ud af diskussion her hvor der er flere nørder der har mere styr på det hidtil nyeste kapitel(571): http://forum.onemanga.com/showthread.php?t=124847


hehe, nu kom der da allerede lidt ind over diskussionen ;)

De stærkestes øjne hidtil kan vi ikke udelække var shisui's, Madara's EMS udviklede sig til Rinneganen, tror også roligt vi kan sige Sasuke ikke helt er der endnu :)

Jeg diskutere allerede på engelske forums, jeg tænkte bare at vi ligeså godt kunne komme igang her også, men du har ret, lader ikke til at der er selvfølgelig der holder sig opdateret på Naruto, Naruto virker faktisk en lille smule set ned på heromkring :P Nu er jeg ikke særlig stor kishi fan, men det betyder ikke at jeg synes hans manga ikke er interessant, nej Kentarou Miura, Yoshiro Togashi(når vi ser bort fra hans hiatus'er), og Oda, så snakker vi gode mangaka'er i mine øjne :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf LiseR » fre 27. jan 2012 15:45

Jeg er stor Naruto-fan, jeg synes bare ikke kampene og hvem der er stærkest er så spændende at diskutere, så derfor holder jeg mig ude af lige denne diskussion.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf SsjGogo » fre 27. jan 2012 15:50

LiseR skrev:Jeg er stor Naruto-fan, jeg synes bare ikke kampene og hvem der er stærkest er så spændende at diskutere, så derfor holder jeg mig ude af lige denne diskussion.


Man kan jo altid starte en ny? :)

Temaet er Naruto, ikke "Slåskampe i Naruto".

Hvis i nogensinde når til, hvem der er den mest feminine karkater i serien, er jeg på! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » fre 27. jan 2012 16:09

SsjGogo skrev:
LiseR skrev:Jeg er stor Naruto-fan, jeg synes bare ikke kampene og hvem der er stærkest er så spændende at diskutere, så derfor holder jeg mig ude af lige denne diskussion.


Man kan jo altid starte en ny? :)

Temaet er Naruto, ikke "Slåskampe i Naruto".

Hvis i nogensinde når til, hvem der er den mest feminine karkater i serien, er jeg på! :D


lige præcis, og jeg skrev egentlig mest bare mine tanker om de spørgsmål der kører rundt i mit hoved efter de sidste par chapters, og der er slåskampe jo en stor del af det hele :)

Men som jeg skrev i første post, jeg ser frem til at se hvilke emner i har lyst til at diskutere :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf ReficulNatas » fre 27. jan 2012 16:33

SsjGogo skrev:Hvis i nogensinde når til, hvem der er den mest feminine karkater i serien, er jeg på! :D


Orochimaru ;D
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf SsjGogo » fre 27. jan 2012 16:43

ReficulNatas skrev:
SsjGogo skrev:Hvis i nogensinde når til, hvem der er den mest feminine karkater i serien, er jeg på! :D


Orochimaru ;D


Tja - det kan måske forklare Sasukes adfærd.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » ons 1. feb 2012 12:13

Så var der nyt chapter ude, fantastisk :)

Synes vi begynder at få mange svar, bijuus så åbenbart the sage som deres far, og dem selv som en slags familie.. Er vi ikke alle enige om at det er the sages reincarnation der bliver hentydet til til sidst? :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Writer
Jonin
Jonin
Indlæg: 246
Tilmeldt: man 9. jan 2012 11:21
Køn: Mand
Geografisk sted: top secret

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Writer » ons 1. feb 2012 12:18

hvilken side bruger i til manga?
"There is no life unless there is death"
"A battle without rist is simply a child's quarrel"
"Darkness is the hearts true essence of power"


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster