Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS**

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » søn 2. sep 2012 07:33

LiseR skrev:Jeg synes det er totalt grineren. Jeg er super sikker på der er mere end en Tobi, men det er da for fedt det var ham - som jeg SLET ikke troede det var. Can't wait to see the explanation.

Nåja, alt det der krig der syntes jeg også var røvsygt, det lugtede langt væk af at serien skulle trækkes ud. Det eneste gode der har været siden Pein sprang Konoha i luften har været søde mor/far scener.


hehe synes den har været meget åbenlys lige fra starten, glæder mig dog også til at hører hvorfor og hvordan :P
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf kishimotomochi » tirs 4. sep 2012 14:35

VIGTIGT!!!

HVEM ER TOBI!!!!!!!

Please ved vi det endnu! Jeg venter stadig på at shippuden slutter så jeg ikke skal vente på næste bog, og side o gætte osv...men please en spoiler vil være fint!! :)

Du får en småkage hvis jeg gerne må vide det :3
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf LiseR » tirs 4. sep 2012 15:59

Ham som er blevet afsløret som Tobi i det sidste nye kapitel er...



...indtil noget helt andet måske bliver bevist i kapitel 600.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf kishimotomochi » ons 19. sep 2012 14:06

ER RINNENGAN DET SAMME SOM SHARINGAN?? Jeg skal have et hurtigt svar!
Jeg har nemlig et væddemål med en dreng fra min klasse! :) xx

Btw skriv det some en spoiler, da jeg ikke vil øddelægge det for alle!! :) xx
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf LiseR » ons 19. sep 2012 14:40

http://naruto.wikia.com/wiki/Rinnegan

Spoiler: vis
Sharingan er udviklet fra Rinnegan.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » man 24. sep 2012 12:06

haha, plot fejl! Jeg er ikke i tvivl om at tobi er obito, og altid har været det.... Hvordan kan han så have langt hår da han fortæller sasuke om itachi?

Jeg tror det er en kæmpe fejl af kishimoto.. For det første, Tobi's ene øje har altid været obitos gode side, for det andet, sidst naruto og sasuke kæmpede sagde Tobi til Kakashi at han ligeså godt kunne lade vær med at bruge det øje.. Der er sikkert meget jeg glemmer, men de to var de der overbeviste mig, og jeg tror bestemt det har været meningen... Jeg tror ikke der har været flere forskellige Tobi's, men det her kunne bekræfte det senere hen.. Jeg tror dog bare det er en fejl :P

Den største gåde er dog Madara.... Fucking christ, er han Mangaernes Jesus? Edo tensei? oh fuck that, I wasnt supposed to be revived like that.. But i'll just make a kage bushin and go fight 5 kages with it, meanwhile I send either an original or myself to the real battle.... yeps, han er overhovedet ikke idiotisk lavet....

Tror vi har nået enden af naruto, og fejlene bliver meget mere åbenlyse.. Dette er dog mest for at prompte en naruto debat, så de haters kan få lov at sige deres mening, selvom den sjældent er blevet set med retfærdighed for serien.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » lør 1. dec 2012 13:23

Nu genlæste jeg lige de sidste chapters.... Hvordan er det muligt at kakashi udviklede mangekyo sharingan da rin døede? han virkede da ellers meget overrasket i starten af shippuuden hvor han begynder at lærer at kontrollere sit øje:..
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Poxley
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 16. nov 2012 20:30
Køn: Mand
Geografisk sted: Nyborg

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Poxley » tors 3. jan 2013 15:41

Det jeg venter mest spændt på er hvad Orochimaru ville vise Sasuke. Det er snart mange kapitler siden, at vi sidst så noget til dem.

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf ZealCat » tors 3. jan 2013 16:49

Jeg har stadig svært ved at acceptere og tilgive Kakashi for hvad han gjorde imod Rin ._.
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Poxley
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 16. nov 2012 20:30
Køn: Mand
Geografisk sted: Nyborg

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Poxley » tors 3. jan 2013 19:07

ZealCat skrev:Jeg har stadig svært ved at acceptere og tilgive Kakashi for hvad han gjorde imod Rin ._.


Jeg tror han gjorde det fordi der var Mist shinobi's efter dem, som var ude efter Rin af en eller anden grund, så Kakashi slog hende ihjel, så de ikke kunne bruge hende. Men det kan være vi får en mere detaljeret forklaring senere hen.


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster