Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS**

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Madsjen » ons 15. feb 2012 21:05

Uha, yndlings figure $_$

Jeg må sige pein/pain/nagato. Jeg kan godt lide hans evner og grunden bag de evner hver path nu har. Desvære var hans død mega fesen >:(

Hvis ikke pein, så sasori! Har altid beundret pupetmasters, og så sasori som jo er en dødsens farlig dukke selv! Han havde en værdig død, men var desvære ikke med i meget af serien :(
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 13:20

Fantastisk chapter, mine tanker om the first hokage bliver vildere og vildere hver gang jeg hører noget nyt om ham :D

Jeg må indrømme at jeg synes hele mødet i mellem sasuke og itachi var noget underligt noget, Itachi har stortset prøvet og guide Sasuke hele hans liv, men nu stopper han fordi han vil have ham til at vælge sin egen vej.. Oh well, vi må vente og se hvordan det hele kommer til at spille ud :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Writer
Jonin
Jonin
Indlæg: 246
Tilmeldt: man 9. jan 2012 11:21
Køn: Mand
Geografisk sted: top secret

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Writer » ons 29. feb 2012 20:57

jeg kan ikke vente til at se når de møder nu hvor sasuke fandt ud af sandheden om sin bror
"There is no life unless there is death"
"A battle without rist is simply a child's quarrel"
"Darkness is the hearts true essence of power"

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Mitsurugi » ons 29. feb 2012 21:36

Gah, udsigten til atter en kamp med Sasuke og Itachi er langt fra tiltalende eftersom sidste gang de kæmpede var noget af en tør omgang af øjekunst og hypnose.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf LiseR » tors 1. mar 2012 00:47

Jeg synes Uchiha-brødrene er totalt ligegyldige, og det har jeg syntes i alle 500+ afsnit.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Nashayla » lør 10. mar 2012 04:31

Op til det nyeste 577 kapitel synes jeg at broder kampen mellem Itachi og Sasuke er noget være høvl .Og må indrømme at ninja krigen er ret kedelig da der endnu ikke er kommet en kamp scene med action. Det ender sikkert med Naruto dør en herodisk død hvorefter Sasuke overtager Naruto's drøm og bliver Hokage og Sakura bliver en nedern enke.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf BurnYourCosmos » lør 10. mar 2012 19:58

Nashayla skrev:Op til det nyeste 577 kapitel synes jeg at broder kampen mellem Itachi og Sasuke er noget være høvl .Og må indrømme at ninja krigen er ret kedelig da der endnu ikke er kommet en kamp scene med action. Det ender sikkert med Naruto dør en herodisk død hvorefter Sasuke overtager Naruto's drøm og bliver Hokage og Sakura bliver en nedern enke.


Hahaha, kunne seriøst ikke sige det bedre!

Naruto er en god serie, men jeg synes det gik ned af bakke siden alt det 'Naruto der vil redde Sasuke' halløj. Krigen er sær og synes det er dumt at alle blev genoplevet. For eksempel ødelagde det rimelig meget det sørgelige i Asumas død.
Min yndlings person er nok Shikamaru. Hinata, Kakashi, Naruto og Sasori er også blandt mine favoritter. Bare synd den eneste der nærmest laver noget af værdi for tiden er Naruto.

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Nashayla » søn 11. mar 2012 15:06

BurnYourCosmos skrev:
Hahaha, kunne seriøst ikke sige det bedre!

Naruto er en god serie, men jeg synes det gik ned af bakke siden alt det 'Naruto der vil redde Sasuke' halløj. Krigen er sær og synes det er dumt at alle blev genoplevet. For eksempel ødelagde det rimelig meget det sørgelige i Asumas død.
Min yndlings person er nok Shikamaru. Hinata, Kakashi, Naruto og Sasori er også blandt mine favoritter. Bare synd den eneste der nærmest laver noget af værdi for tiden er Naruto.

Naruto var en god serie indtil Shippuden startede efter det begyndte den at ligne Bleach

I kapitel 577 side 6, bliver det bekræftet at Madara ikke er i stand til at bruge Edo Tensei. Gør det ham svagere end Kabuto?

Allerede der hvor man så Kabuto havde lært Edo Tensei gik det hele i vasken. Og nu siger han selv i kapitel 577 side 16 at selvom Itachi dræber ham så vil det ikke stoppe Edo Tensei og det er kun Kabuto der kan stoppe den(her tænker jeg Ino's mind technique eller Shikamaru's shadow technique ville være en god ting).

Og hvad er det for noget crap at Tsunade arvede "The Will of Fire" af Hashirama, som om det gør hende stærkere end Hashirama som var kendt som den stærkeste shinobi.
Tsunade mod Madara hvor han påpeger alle Tsunade's svagheder(i Edo Tensei from):
1. Her techniques are worthless
2. She has to form a seal to heal her wounds
3. She cannot use Mokuton
4. She has medical ninja techniques that is on a lower scale than Hashirama.
5. She's a weak woman
6. She's slower than Raikage but stronger than him
BUT she has the Will of Fire :)

Nu er det bekræftet at Kabuto genoplivede en masse døde inkl. Madara så hvem er bag masken til Tobi? Endnu en Madara eller en gammel Uchiha der savner hævn? Det vil ikke give nogen mening at Kabuto brugte Edo Tensei på Madara og så er der også en Madara bag masken til Tobi. Fordi den Edo Tensei Kabuto bruger er ikke falsk.
Danzo er ude af spillet så jeg ville fælde en tåre af dårlig plot hvis han var bag masken.
Tobi har en 2 sidet personlighed ligesom Zetsu(som ER 2 personligheder) og kan ikke komme i tanke om nogen shinobi med den slags personlighed. Endnu et twist der skal ind i ninja krigen.

Jeg synes krigen er så forvirrende og ville ønske at Sakura, Sasuke og Naruto døde fordi så kan alle de fangirls have så ondt i røven. Dengang Jiraiya døde var der en på et mangaforum der skrev at hans verden var gået under, oh my god.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Mickelvlm
Genin
Genin
Indlæg: 70
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 22:51
Køn: Mand

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf Mickelvlm » ons 29. aug 2012 15:35

Et kapitel og noget nært en tredjedel af alle Naruto fans rage quitter XD

Jeg fandt et emne på et narutoforum, hvor førsteposten opfordrede til at banlyse alle brugere, der skrev i emnet, og ikke fik ret XD

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto(Vi snakker om manga til dags dato her) **SPOILERS

Indlægaf LiseR » tors 30. aug 2012 01:22

Jeg synes det er totalt grineren. Jeg er super sikker på der er mere end en Tobi, men det er da for fedt det var ham - som jeg SLET ikke troede det var. Can't wait to see the explanation.

Nåja, alt det der krig der syntes jeg også var røvsygt, det lugtede langt væk af at serien skulle trækkes ud. Det eneste gode der har været siden Pein sprang Konoha i luften har været søde mor/far scener.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster