Bleach *might contain spoilers*

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf ReficulNatas » fre 10. feb 2012 11:21

Jeg er må indrømme at jeg ikke er helt frisk på det nye arc..
Det lader umiddelbart til at blive Shinigami mod Quincy, men dammit, det har de jo prøvet før..
Og ja, Uryuu var quincy uden de opdagede det; så jo, det kan godt tænkes at der er flere..

Men jeg synes at Kubo burde lukke de plothuller han har, i stedet for at fortsætte med at skabe flere...
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Mitsurugi » fre 10. feb 2012 14:12

ReficulNatas skrev:Jeg er må indrømme at jeg ikke er helt frisk på det nye arc..
Det lader umiddelbart til at blive Shinigami mod Quincy, men dammit, det har de jo prøvet før..
Og ja, Uryuu var quincy uden de opdagede det; så jo, det kan godt tænkes at der er flere..

Men jeg synes at Kubo burde lukke de plothuller han har, i stedet for at fortsætte med at skabe flere...


Efter den utroligt lange Aizens Styrker vs Gotei13 arc og Fullbringer arken der alligevel ikke endte ud i noget konkret. Det er dog betryggende at det her er Bleachs sidste ark også selvom Kubo selv har udtalt planer om at den skal vare et par år (hvilket i og for sig selv er tvivlsomt eftersom mangaens popularitet har været dalende her på det sidste).

Apropos plothuller fik vi så overhovedet at vide hvordan Kensei overlevede sin kamp mod Wonderweiss?
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf ReficulNatas » ons 15. feb 2012 14:35

Jeg spotter en arrancar i det nyeste kapitel.. $_$
Så nu har Grimmjow bare at vende tilbage til serien *_*
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf l.mathiasen » tors 23. feb 2012 15:56

jeg ved godt dette er manga tråden, men der er ikke rigtig nogen Bleach anime tråd http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... n-march-27 Så altså animeen slutter her til marts.

http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... each-manga I kan lige få den her med også. I skal ikke læse det som at man er ved at lave en amerikansk live action Bleach, mere at man undersøger om man måske skal lave en.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 15:01

udemærket chapter af bleach idag, kan dog alligevel ikke lade vær med at tænke på det som lidt en filler.. Vi får ikke rigtigt noget nyt af vide, andet end de nye modstanderer er utrolig selvsikre, og at det igen har noget med ichigo at gøre :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf BurnYourCosmos » ons 29. feb 2012 18:04

Hmm, synes Fullbring arc'en var lidt intetsigende og meningsløs, selvom den da var god nok, men synes den nye arc lægger godt ud. Trist at animeen slutter, men så igen ville de blive nødt til at lave endnu en ufattelig lang filler.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 18:13

BurnYourCosmos skrev:Hmm, synes Fullbring arc'en var lidt intetsigende og meningsløs, selvom den da var god nok, men synes den nye arc lægger godt ud. Trist at animeen slutter, men så igen ville de blive nødt til at lave endnu en ufattelig lang filler.


Fullbring var totalt rip off :P

I yu yu hakusho var kræfterne pga. yokai's spirit energi, i bleach er det på grund af hollows :P

Efter sidste bleach anime afsnit kom jeg til at tænke på at ikke nok med at yu yu hakusho også har en forhenværende detektiv(nøjagtigt som ginjo er før ichigo), har yu yu hakusho også en bandit som arbejder under denne forhenværende detektiv hvis krafter er at kunne gøre computer spil til virkelighed(lyder ret meget som ham den bette lyshåret dreng i bleach, eh? :P)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf BurnYourCosmos » ons 29. feb 2012 18:23

Ikke nok med det, i JoJo's Bizarre Adventure er navnene på stands(evnerne i JJBA) opkaldt efter musikrelaterede ting, ligesom fullbringernes evner er. :p

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Mitsurugi » ons 29. feb 2012 21:25

Der var nogle interessante dele i et ellers hips-som-haps kapitel.

Ichigo's kamp med Ivan viste at Quincierne (dette er han højest sandsynligvis at dømme udfra faktummet at han benytter sig af et Quincy-kors og bue) har udviklet modkneb mod bankai eftersom hans besværgelse (før denne kunne træde helt i kræft) lod til at disintegrerer en del af Ichigos bankai uniform.

Faktummet er at den nye fjendegruppes navn Vandenreich skrives med kanji (japanske ideogrammer) der betyder det usynlige/skjulte kejserrige, hvilket meget fint passer med (det skjulte) is-palads, som der blev afsløret om i de sidste par interviews med Kubo hvori det også blev nævnt at arken ville forgå i et sted afsides fra hvor historien normalt forgik.

Og så slås Sasakibe ihjel og så fik han heller ikke nogen ordenligt karakter udvikling forinden (vi vidste end ikke hvad hans sværd kunne) om end ikke andet er det her en undskyldning for at se Yamamoto træde i kræft.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Nashayla » søn 11. mar 2012 15:21

Heldigvis er det det sidste arc medmindre det er på 500 sider.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster