Bleach *might contain spoilers*

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf ReficulNatas » fre 27. jan 2012 10:10

I et interview med Tite Kubo er det kommet frem at Arrancar måske vender tilbage!

Tite Interview:
Q: In the new arc, the shinigami will of course be represented, but will other characters from the past also appear?
Kubo: Yes, if the arrancar appear, I think they will stand with the shinigami.
Q: Will there be characters that appear in the role of a friend?
Kubo: Ulquiorra has already turned into ash. Grimmjow might become a friend. Also, what about Harribel, who is still alive? But, I wonder how I'd bring them out of Hueco Mundo. I think Harribel would not leave Hueco Mundo.
Q: Was the idea of arrancars becoming friends in your plans before this break? Or was it just a feeling that they might return?
Kubo: "They might appear." Or it could be that "they might not appear." (laughs) Even if they did appear, it wouldn't be individually, but as a group.
Q: What about Nel?
Kubo: I think I will let Nel appear.
Q: I'd really like to see her interactions with Kon.
Kubo: Kon did not appear in the Lost Agent arc. But to tell the truth, he has rarely appeared since the end of the Soul Society arc, roughly five years ago. (laugh) People who only recently started reading might not know that he exists. (laugh)
Q: It can't be that you've forgotten him?
Kubo: (laugh)



Hvem af espada'erne vil vi så risikere at støde på igen?
0. Yammy – dead
1. Starrk (extremely unlikely)
2. Baraggan – dead
3. Harribel (unlikely)
4. Ulquiorra – dead ( :'( )
5. Nnoitra (extremely unlikely)
6. Grimmjow (very likely)
7. Zommari (extremely unlikely)
8. Szayel – dead
9. Aaroniero – dead
Previous No 3. Nelliel (very likely)



Jeg glæder mig personlig, for jeg har savnet Grimmjow og Nel (som er de to der er størst chance for man ser igen)
Men samtidig er jeg bare endnu mere skuffet over at Ulquiorra er død..
For set i mine øjne var han en af de fedeste characters i serien..
Og jeg vil altid hade Orohime for at genoplive Ichigo efter Ulquiorra slog ham ihjel i første omgang... ._.
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » fre 27. jan 2012 10:37

Som jeg sagde på chatten synes jeg det er et asspull uden lige, Arrancars arbejde med Shinigami? Hvorfor ikke lade en tam mus blive venner med en vild kat?

http://imageshack.us/photo/my-images/192/kubo.jpg/ Kubo lever op til sit ry :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » ons 1. feb 2012 15:13

Nu har jeg selv fået læst interviewed, det var da det mest uninteressante ved det hele som du valgte at poste :P

http://bleachasylum.com/threads/19747-G ... week-break

Det bliver den final arc, soul king er med, division 0 er med, vi får af vide om ichigos hemmelige fødsel, vi får af vide hvad der er i mellem urahara og yoroichi, osv, imo, ser det pisse spændene ud :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf ReficulNatas » ons 1. feb 2012 17:59

Jeg havde egentligt selv kun læst et udsnit af interviewet; min kilde havde ikke angivet en kilde xD
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » ons 1. feb 2012 19:09

ReficulNatas skrev:Jeg havde egentligt selv kun læst et udsnit af interviewet; min kilde havde ikke angivet en kilde xD


ahh, men utrolig spændene, ser godt nok frem til at gense bleach "in its glory", men det betyder jo så også at jeg kan blive så meget mere skuffet :P Håber det bliver mindst ligeså godt som soul society arc'd hvor jeg mener bleach peaked.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Mitsurugi » lør 4. feb 2012 15:39

ReficulNatas skrev: - snip -


Afkræftelserne og bekræftelserne på hvilket arrancars der vender tilbage skal tages med et gran salt eftersom at skemaet er bygget på interviewerens egne bud baseret på Kubos svar. Med det sagt så lader arkens nye lokation, is-paladset, til at været baseret på Naraka så muligvis er der gensyn med arrancarsene.

Gama skrev:
ReficulNatas skrev:Jeg havde egentligt selv kun læst et udsnit af interviewet; min kilde havde ikke angivet en kilde xD


ahh, men utrolig spændene, ser godt nok frem til at gense bleach "in its glory", men det betyder jo så også at jeg kan blive så meget mere skuffet :P Håber det bliver mindst ligeså godt som soul society arc'd hvor jeg mener bleach peaked.


Efter den pinlige affærer med Fullbringer arken der aldrig opnået noget reelt plotmæssigt i værdi har Kubo sin opgave sat for sig. Jeg håber også på at kernepersongalleriet (Sado, Orihime og Uryuu) får noget tid i rampelyset eftersom at de alt for ofte er blevet kastet til side til fordel for Gotei 13 og dets medlemmer.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » lør 4. feb 2012 16:40

Mitsurugi skrev:
ReficulNatas skrev: - snip -


Afkræftelserne og bekræftelserne på hvilket arrancars der vender tilbage skal tages med et gran salt eftersom at skemaet er bygget på interviewerens egne bud baseret på Kubos svar. Med det sagt så lader arkens nye lokation, is-paladset, til at været baseret på Naraka så muligvis er der gensyn med arrancarsene.

Gama skrev:
ReficulNatas skrev:Jeg havde egentligt selv kun læst et udsnit af interviewet; min kilde havde ikke angivet en kilde xD


ahh, men utrolig spændene, ser godt nok frem til at gense bleach "in its glory", men det betyder jo så også at jeg kan blive så meget mere skuffet :P Håber det bliver mindst ligeså godt som soul society arc'd hvor jeg mener bleach peaked.


Efter den pinlige affærer med Fullbringer arken der aldrig opnået noget reelt plotmæssigt i værdi har Kubo sin opgave sat for sig. Jeg håber også på at kernepersongalleriet (Sado, Orihime og Uryuu) får noget tid i rampelyset eftersom at de alt for ofte er blevet kastet til side til fordel for Gotei 13 og dets medlemmer.


Fullbringers var så meget en asspull, ligeved at et blot med Ichigo udelukkende med hans egen rå styrke og combat erfaring ville ha været bedre :P

Nu er jeg personligt meget mere til Gotei 13, og synes Sado, orihime og Uryuu hører mere til det personlige liv af ichigo end noget andet(Det kan jeg dog kun give kubo skylden for).. Unohana(den anden ældste shinigami) som kriger er det jeg ser aller mest frem til, glæder mig vildt til at se hende slås :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » ons 8. feb 2012 10:31

SÅ, vi fik introduceret et par nye shinigamis(hold kæft de er weak :P), og vi kan se at ichigo stadig gør karakura's shinigamis arbejde, meget stille og roligt chapter, men en fin start, ser frem til det næste :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Mitsurugi » tors 9. feb 2012 16:14

Gama skrev:SÅ, vi fik introduceret et par nye shinigamis(hold kæft de er weak :P), og vi kan se at ichigo stadig gør karakura's shinigamis arbejde, meget stille og roligt chapter, men en fin start, ser frem til det næste :)


Må sande at yderligere tilføjelser til Bleachs stadigt opsvulmende persongalleri er nok ikke just det Bleach har mest brug for her for tiden.

Den lurende mand i skyggerne kunne efter hans omrids at dømme være en Quincy, hvilket giver mening hvis man kigger på de seneste interviews og afsløringer i Shounen Jump.
Faktummet er også at der nævnes i kapitlet at en stor portion af hollower er blevet totalt udslettet, hvilket også er en af Quinciernes specialiteter (sjovt nok skrives ordet Quincy på japansk også med kanji, som betyder "Udryddelses/Udslettelses Udøver").
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bleach *might contain spoilers*

Indlægaf Gama » tors 9. feb 2012 16:22

Mitsurugi skrev:
Gama skrev:SÅ, vi fik introduceret et par nye shinigamis(hold kæft de er weak :P), og vi kan se at ichigo stadig gør karakura's shinigamis arbejde, meget stille og roligt chapter, men en fin start, ser frem til det næste :)


Må sande at yderligere tilføjelser til Bleachs stadigt opsvulmende persongalleri er nok ikke just det Bleach har mest brug for her for tiden.

Den lurende mand i skyggerne kunne efter hans omrids at dømme være en Quincy, hvilket giver mening hvis man kigger på de seneste interviews og afsløringer i Shounen Jump.
Faktummet er også at der nævnes i kapitlet at en stor portion af hollower er blevet totalt udslettet, hvilket også er en af Quinciernes specialiteter (sjovt nok skrives ordet Quincy på japansk også med kanji, som betyder "Udryddelses/Udslettelses Udøver").


Vidste jeg sku ikke, det lyder dog ganske sandsynligt, må dog indrømme at når han allerede indrager nye shinigamis, og hvis nye quincy's kommer ind over det også, så er det fandeme mange nye karakterer vi skal forvente i den nye arc :P(soul king, division 0 og sådan nogen også jo)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster