Soul Guardian (egen manga)

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
tsukanoto kishimoto
Chunin
Chunin
Indlæg: 128
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 20:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa
Kontakt:

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf tsukanoto kishimoto » lør 11. feb 2012 20:06

skal lige siges at 3. parten af trekløveren er en meget talene og sproty pige der altid er i godt humør.
Harumi Takahashi:
BilledeHun er meget voksen af sin alder, og selvsikker. Hun tør svare igen. Hun har en kort lunte, når det gælder hendes familie. Hun er kun sød over for folk, hun holder af. Hendes far er død, og hendes mor er model, så hun er meget tit alene hjemme med sin 5-årige lillesøster. Hun er derfor meget voksen. Hun er single og er ikke på udkig efter en kæreste, selvom hun er meget populær blandt drengene.
Happy Hearts/Singles Awareness/Valentines/Youdon'thavearelationship day xD

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf SsjGogo » lør 11. feb 2012 20:37

Flotte billeder, men det er som om øjnene hos den sidste karakter mere antyder ensomhed og usikkerhed end det beskrevne.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf Trieu » lør 11. feb 2012 21:36

Fra en redaktionelt vinkel, ås vil jeg lige siger at jeg elsker den måde du præsenter jeres karakter pitch, med en beskrivelse af deres personlighed, og hvor der ikke bare er tegnede pin-up, men at du også vise deres personlighed gennem flere forskellige ansigts udtryk og pose.

Teknisk skal der øves, men jeg kan godt lide at der er så meget liv i din streg.

giv mig lige besked når første kapitel er blevet tegnet færdig eller hvis der ønskes konstruktiv kritik :3

Brugeravatar
tsukanoto kishimoto
Chunin
Chunin
Indlæg: 128
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 20:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa
Kontakt:

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf tsukanoto kishimoto » søn 12. feb 2012 14:31

Trieu skrev:giv mig lige besked når første kapitel er blevet tegnet færdig eller hvis der ønskes konstruktiv kritik :3

(Y) er altid klar på konstruktiv kritik og det gælder fra alle :) vil dog lige skynde mig at sige at hvis i kan gøre det ud fra de sidste tre, da jeg tegnede den første mens jeg var ude og køre, hvilket har gjort den lidt sjusket og med nogle ret store fejl. :sur:
Happy Hearts/Singles Awareness/Valentines/Youdon'thavearelationship day xD

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf nielsm » søn 12. feb 2012 16:54

Hvis jeg må sige et par ord om din forside:
Spoiler: vis
Den føles forkert, det virker som om Amaya ikke er en del af scenen i baggrunden. Jeg tror det skyldes to ting, dels at beggrunden er temmelig bar (specielt væggen) og de snorlige streger er meget en kontrast til de organiske streger i figuren. Og dels at hendes skygge falder på en underlig måde, og muligvis er for skarp; det kunne virke som om nogen peger et kraftigt spotlight på hende.
Desuden får den måde hun holder hænderne på mig til at tænke at hun er blind; det ser ud som om hun prøver at føle sig frem.


Jeg kan godt lide dine figurer og glæder mig til at se dem "i live" i nogen paneler ^_^

Brugeravatar
tsukanoto kishimoto
Chunin
Chunin
Indlæg: 128
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 20:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa
Kontakt:

Re: Soul Guardian (egen manga)

Indlægaf tsukanoto kishimoto » lør 18. feb 2012 20:29

nielsm skrev:Hvis jeg må sige et par ord om din forside:
Spoiler: vis
Den føles forkert, det virker som om Amaya ikke er en del af scenen i baggrunden. Jeg tror det skyldes to ting, dels at beggrunden er temmelig bar (specielt væggen) og de snorlige streger er meget en kontrast til de organiske streger i figuren. Og dels at hendes skygge falder på en underlig måde, og muligvis er for skarp; det kunne virke som om nogen peger et kraftigt spotlight på hende.
Desuden får den måde hun holder hænderne på mig til at tænke at hun er blind; det ser ud som om hun prøver at føle sig frem.


Jeg kan godt lide dine figurer og glæder mig til at se dem "i live" i nogen paneler ^_^

noteret :D
Happy Hearts/Singles Awareness/Valentines/Youdon'thavearelationship day xD


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster