One piece Manga ***SPOILERS***

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 14:59

Så for satan! Luffy er blevet en kentaur, og prøver at blive venner med alle de mærkelige skabninger på øen! Smoker arrived, håber ikke vi får kampen i mellem ham og luffy og se endnu, det er efter min mening for tidligt.. Og så var det sku øen hvor aokiji og Akainu slåsede, kæft en kamp siden de har kunne ændre hele vejr atmosfæren(or whatever) på en ø :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf BurnYourCosmos » ons 29. feb 2012 17:53

Awesome chapter. Kunne godt lide at Nami var så bestemt på at redde børnene, og jeg vil virkelig gerne vide mere om engledamen.
Og så så vi et nyt Robin angreb! Fantastisk. 8D
+ action fra Franky, Sanji & Chopper!
Den her arc virker virkelig interessant. Det er alle OP arcs dog. x3
Smoker er for cool, klart min yndlings marine så dejligt at vi allerede ser noget til ham!

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Mitsurugi » ons 29. feb 2012 21:31

Det var et forrygende kapitel og så afsløres den noget mærkværdige "Master" også, som potentielt er denne arks skurk, der stort set optrådte som en eller anden søjle af væske (uden tvivl en eller anden form for djævlefrugtbruger).

En interessant ting at bemærk er at vagterne lod til at bærer nuddel-rustninger noget som Wanze, en CP agent med speciale i Ramen Kenpou, også drog nytte af.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 21:47

Mitsurugi skrev:En interessant ting at bemærk er at vagterne lod til at bærer nuddel-rustninger noget som Wanze, en CP agent med speciale i Ramen Kenpou, også drog nytte af.


Tror dog mere det var udseende end egentlig nuddel rustning som wanze brugte :)

Noget andet jeg synes man skal ligge mærke til er, at franky bliver sammenlignet med dr vegapunk(noone should have the technology to build a laser, except him! it looks just like that damn vegapunks pacifista's!)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Mitsurugi » ons 29. feb 2012 21:49

Gama skrev:
Mitsurugi skrev:En interessant ting at bemærk er at vagterne lod til at bærer nuddel-rustninger noget som Wanze, en CP agent med speciale i Ramen Kenpou, også drog nytte af.


Tror dog mere det var udseende end egentlig nuddel rustning som wanze brugte :)

Noget andet jeg synes man skal ligge mærke til er, at franky bliver sammenlignet med dr vegapunk(noone should have the technology to build a laser, except him! it looks just like that damn vegapunks pacifista's!)


Og han nævnes da også i kapitlet af Master og hans håndlangere. Muligvis kunne øens mærkelige skabninger også skyldes Dr. Vegapunk.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Gama » ons 29. feb 2012 21:54

Mitsurugi skrev:
Gama skrev:
Mitsurugi skrev:En interessant ting at bemærk er at vagterne lod til at bærer nuddel-rustninger noget som Wanze, en CP agent med speciale i Ramen Kenpou, også drog nytte af.


Tror dog mere det var udseende end egentlig nuddel rustning som wanze brugte :)

Noget andet jeg synes man skal ligge mærke til er, at franky bliver sammenlignet med dr vegapunk(noone should have the technology to build a laser, except him! it looks just like that damn vegapunks pacifista's!)


Og han nævnes da også i kapitlet af Master og hans håndlangere. Muligvis kunne øens mærkelige skabninger også skyldes Dr. Vegapunk.


højst sandsynligt ja, så det kunne egentlig være meget muligt at franky får en større rolle i det her arc end man lige først forventede :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf Gama » tors 1. mar 2012 18:45

Jeg har lige genset thriller bark arc'd, no fucking way at big mama ikke er lola's mor, hun kalder hende selv mor, og piraterne omkring hende siger at hun er en "amazing" pirat.. Det er sku åbenlyst, det er hende :)

og lola underskrev det, og skrev en lille besked.. No fucking way kommer luffy til at slås med hende, det bliver noget "I'll give you fishman island" eller sådan noget fis der kommer ud af det :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: One piece Manga ***SPOILERS***

Indlægaf BurnYourCosmos » fre 30. mar 2012 10:47

Law er så fucking sej. Hans kamp mod Smoker = fangasm!!
Law er klart min yndlings supernova (hvis ikke man tæller Luffy og Zoro med altså :p) og en kamp mellem min yndlings supernova og yndlings marine? AWESOMENESS.
Elsker Luffys uskyldige smil. Law vil sikkert kæmpe mod ham eller noget, det går jeg i hvert fald ud fra. :D
Og den der harpy dame, Mone, hun er så sej! Håber hun skal kæmpe mod Robin. BITCH FIGHT HELL YEEEEAH. Den sære klat som hun ser ud til at arbejde for er dog bare.. sær.
Flækkede seriøst så hårdt da Robin sagde ''It'd be nice if their arms and legs haven't come off from frostbite'' om Nami og de andre! Ahahaha, gode gamle, makabre Robin-chwan~ <3


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster