Psyren

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Psyren

Indlægaf Gama » tirs 14. feb 2012 19:43

Har efterhånden hørt mangaens navn herinde et par gange, så kunne godt tænke mig at høre folks tanker om den :)

Personligt, synes jeg at den havde en genial start, og lagde op til at skulle blive en fantastisk manga, da den så blev tvunget til en slutningen, synes jeg tingene gik alt for stærkt, og synes generelt historien manglede for meget til slut.. Dog er det sagtens en manga jeg kunne finde på at genlæse, men den kommer næppe i min top 5-10 stykker :)

Hvad synes du?
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Psyren

Indlægaf Nashayla » ons 22. feb 2012 05:54

Jeg synes det var en genial manga og jeg håber stærkt på den bliver animeret på et tidspunkt, nu hvor Code Breaker har indhentet den.
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Psyren

Indlægaf Gama » ons 22. feb 2012 09:11

Nashayla skrev:Jeg synes det var en genial manga og jeg håber stærkt på den bliver animeret på et tidspunkt, nu hvor Code Breaker har indhentet den.


Tror jeg desværre ikke man kan regne med, Psyren blev tvunget til en slutning pga. mangel på popularitet, og den var completed da code breaker blev valgt til en anime, så tror der er mange før den som skal animeres :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster