Cosplay makeup! :D

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Cosplay makeup! :D

Indlægaf Aabenhuus » ons 7. mar 2012 12:16

Hej alle! >w<
Sad og kom til at tænke over cosplay makeup, og kunne ikke lige finde et emne om det herinde.
Men jeg tænkte at jeg ville oprette dette emne, for at vi alle kunne dele erfaringer med hinanden, med hvilket mærke etc. makeup vi bruger, og hvad vi bruger til hvilke cosplays?
Hvilken concealer, mascara, øjenskygge, pudder, foundation, vipper, eyeliner etc. etc. bruger folk, og hvilke redskaber bruger I til at påføre tingene? Bestemte pensler/børster til bestemte ting?

Ved ikke om der er andre end mig, der synes det ville være fedt med at dele erfaringer med hvilket makeup der er super godt til cosplay, så man kan blive bedre til at vælge hvad man skal gå efter? :3

Jeg er selv typen der ikke særlig tit går med makeup, og normalt når jeg bruger makeup til mine cosplays, er det bare en smule mascara, eyeliner og pudder.. Vil gerne blive klogere på hvilke materialer og redskaber der er gode at bruge. xD

I må også meget gerne poste billeder af eksempler på deres cosplay makeup og med hvilke ting de har brugt.
Fx sort eyeliner fra GOSH.. Altså skriv hvilket mærke op, og hvilken nuance I selv har brugt :)
Billede

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Cosplay makeup! :D

Indlægaf Karino123 » ons 7. mar 2012 13:44

lyder som et fedt emne jeg gerne ville følger med på >u<

jeg havde tænkt mig at prøve den her tutorial http://www.youtube.com/watch?v=eduZ9Akqv5E på et tidspunkt fordi den faktisk ser rigtig sød ud og virker sikkert godt til de lidt mere tøsede cosplays x3 bare for lidt inspiration til andre ^^~
Adventure time, man I love that show!


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster