Hjælp med cosplay

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Kinako
KakaoPrinsesse
KakaoPrinsesse
Indlæg: 102
Tilmeldt: man 16. jan 2012 11:48
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jydeland

Hjælp med cosplay

Indlægaf Kinako » tirs 22. maj 2012 14:49

Hey

Jeg er lige pt, ved at søge rundt på nettet efter et bestemt cosplay, men ville lige høre, om der var nogen herinde, der kendte et sted eller flere, hvor man kunne købe cosplay??
Det skal helst være inden for EU, da jeg helst ikke vil ende med at betale told.
Det samme gælder også gerne med en god wig til rimelig pris og kvalitet.
Personen jeg skal cosplaye er Death The Kid fra Soul Eater.

Tak på forhånd ^^

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Hjælp med cosplay

Indlægaf ZealCat » tirs 22. maj 2012 15:46

Når jeg leder efter wigs og cosplays, så gør jeg det oftest over ebay.co.uk da det er den engelsk ebay og der derfor gerne IKKE burde komme told på :)
du skal selvfølgelig lige være opmærksom på at priserne er i pound og ikke Dollars :D
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hjælp med cosplay

Indlægaf Zarsu » tirs 22. maj 2012 22:30

ZealCat skrev:Når jeg leder efter wigs og cosplays, så gør jeg det oftest over ebay.co.uk da det er den engelsk ebay og der derfor gerne IKKE burde komme told på :)
du skal selvfølgelig lige være opmærksom på at priserne er i pound og ikke Dollars :D

Husk at tjekke det du vil købe en ekstra gang før du byder. 90 % af de parykker og cosplays du kan købe fra Ebay.co.uk bliver sendt fra Kina - altså, stadig udenfor EU og derfor kan man stadig risikere at få told på :(


Dog vil jeg faktisk foreslå dig at lave kostumet selv, da det er utroligt simpelt. Du kan gå på jagt i genbrugs butikker og finde et stort jakkesæt - og så selv sy de hvide stykker stof på ^^ Eller bare lime dem på, med tøj lim! Det ville i hvert fald være en del billigere end at købe over nettet og risikere told.

Brugeravatar
Frost_Gun
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 1. aug 2011 22:03
Køn: Kvinde
Geografisk sted: 2300 København
Kontakt:

Re: Hjælp med cosplay

Indlægaf Frost_Gun » tors 7. jun 2012 17:33

Jeg har kun oplevet told på ting sendt fra USA, det har tilgengæld været hver eneste gang.

Jeg har købt wigs og andet fra Kina ret ofte de sidste 4 år, og der har aldrig været en eneste ekstra opkrævning.


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst