Necomimi i Danmark!

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Animirage
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 15. jul 2012 14:47

Necomimi i Danmark!

Indlægaf Animirage » søn 15. jul 2012 14:49

Hej alle.

Mit Firma, Animirage-Import er begyndt at sælge Necomimi i Danmark, de koster 899.- stykket, og kan indtil videre fås i hvid, men udvider så snart de nye modeller kommer (http://www.youtube.com/watch?v=w06zvM2x_lw)
Jeg er interesseret i at få udvidet mit marked af gadgets og er derfor begyndt at importere electronics, derimellem Necomimi, som jeg håber i finder spændende.

Håber det er noget i kan bruge eller ved hvem der kan =)

Mikkel
Animirage-Import
animirageimport@gmail.com
Senest rettet af Animirage søn 29. jul 2012 10:39, rettet i alt 1 gang.

minion
Chibi
Chibi
Indlæg: 16
Tilmeldt: man 25. jun 2012 17:46

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf minion » søn 15. jul 2012 17:12

De er nice og jeg så dem youtube for et lille års tid siden. Det kunne være sjovt at have såden nogen, Men prisen er nok for høj til mig. Ellers lyder det som et spændende firma du har der.

Animirage
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 15. jul 2012 14:47

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf Animirage » man 16. jul 2012 13:53

Ved godt prisen pt er i den høje ende, hvis man feks. bestiller dem over amazon.co.uk så ender man oppe over 1300kr, jeg satser dog på at de falder lidt i pris på fremtidige ordre ;)
Det jeg er dog mest interesseret i er om der overhovedet er marked for necomimi i danmark, og hvad folk egentlig vil betale for dem, så kan jeg jo prøve at arbejde mig derhen af så vidt muligt.

Mvh
Mikkel
animirageimport@gmail.com

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf ReficulNatas » tirs 17. jul 2012 08:20

Havde jeg pengene havde jeg købt et par, men jeg ville foretrække at have dem i sort eller skildpaddefarvet (trefarvet)..
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf SsjGogo » tirs 17. jul 2012 08:27

Velkommen til Animanga, Animirage

Nu håber jeg ikke, at du forstår dette alt for negativt - men en anden god gang, så smid lige en af os admins en besked, inden du reklamerer for et kommercielt foretagende på siden. (Dette lyder hårdere end det skal forstås! :D)

Naturligvis er der ikke noget større problem i det, men vi kommercielle foretagender er vi ikke helt så large, som vi er med frivillige initiativer.

Men endnu en gang, velkommen til, og held og lykke med dit firma.
www.gogonoter.dk

Animirage
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 15. jul 2012 14:47

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf Animirage » tirs 17. jul 2012 10:34

Hej SsjGoGo

Det helt i orden, og det skal jeg nok huske på en anden gang =) Det skal jo naturligvis ikke gå hen og blive en ny blå avis eller en reklame søjle, men helst forblive et anime forum ^_^

mvh
Mikkel

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf SsjGogo » tirs 17. jul 2012 10:40

Mikkel - det er nemlig det, og vi får en hulens masse opfordringer fra alt fra Pokersider til regulære spammere - så vi kan godt lide, når folk lige smider en kort sætning om, hvem de er, og hvad de laver - ellers sætter vi ingen begrænsninger på, hvad folk omtaler af deres egen projekter, tværtimod støtter vi op om alt, der kan gavne miljøet! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf MangaAnimeLover » tors 26. jul 2012 16:05

Bevæger ørerne sig, hvis man for eksempel bliver bange eller vred? Så burde de jo lægge sig bagud ;)
Og skal du føle følelserne rigtigt, eller kan du godt lade som om, du er vred, og så reagerer ørerne på det? For skal de for eksempel bruges til skuespil osv., er det jo fedt, at man selv kan styre ørerne og ikke behøves at være seriøst vred for at få dem til at bevæge sig. xD
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Animirage
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 15. jul 2012 14:47

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf Animirage » lør 28. jul 2012 14:21

De reagere som sådan ikke på vrede og andet, det de umiddelbart gør er at reagere på aktivitets niveau, ørene kan være ret tricky at styre til at starte med men det siges man kan træne sig op til at kontrollere de stadier man har i den nuværende type necomimi, men jeg kunne snildt forestille mig at version 2.0 ville kunne have mange flere features, men da de kun er halvanden måned gamle siden udgivelsen går der nok lidt tid inden vi ser dem. ^_^

Nekomeemee
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 28. jul 2012 14:19

Re: Necomimi i Danmark!

Indlægaf Nekomeemee » lør 28. jul 2012 14:25

Hvor køber man dem? :3


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster