Jeres cosplays <3

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Usk
Chibi
Chibi
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 15:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf Usk » tirs 5. jul 2011 12:56

Hvis det virkelig skal være, så kan jeg da også godt poste lidt herinde.

Billede
Agni fra Kuroshitsuji, billede taget af Ali Jihad.

Billede
Sjælen af Kusuri Uri fra Mononoke.

Ældre af dato

Billede
Grimmjow fra Bleach

Billede
Death the Kid fra Soul Eater
Redaktør for CosMag.dk

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf Zarsu » fre 8. jul 2011 09:29

mangolucas > Holy crap, de-der air trecks er rimelig hæftige!! De ser virkelig godt ud :D


Jeg har sat mine cosplays op i kronologisk orden, så vi starter med de ældste og slutter med de nyeste :D Alle mine cosplays er hjemmesyet~
Og jeg har cosplayet i en del år efterhånden, så forbered jer på at blive spammet med en del kostumer xD
I kan se mere til/læse mere om mine cosplay på min Cosplay.com bruger og min DeviantArt bruger!

Yan fra Hellsing
Billede
vi skal jo alle starte et sted :'D Dette var mit første cosplay til en convention - nemlig til J-Popcon 2005. Jeg fik hjælp af min mor til at sy jakken. Bemærk venligst det total flotte, hvide satin bånd der er brugt -sarkasme-

Sophie fra Howl's Moving Castle
Billede
Første gang jeg syede en kjole - igen fik jeg hjælp af min fantastiske mor! Selv den dag i dag elsker jeg dette cosplay, på trods af det kun var mit andet kostume. Jeg brugte det første gang til UppCon:08 (som fandt sted i 2007).

Nana Osaki fra NANA
Billede
Outfittet er et af dem i manga'en, men jeg kan ikke huske fra hvilken bog, så I må lige nøjes med et screenshot fra filmen, der minder om XD Første gang brugt til J-Popcon 2007.

Miwako fra Paradise Kiss
Billede
Dette outfit var også baseret på et manga outfit. Første gang brugt til Kita Træf 08.1 i 2008.

Mikoto fra Princess Princess
Billede
Hihi, jeg var en del af en hel PriPri gruppe :'D Første gang brugt til SVSCon 2008.

Yuffie fra Final Fantasy VII: Advent Children
Billede
Mit første 'avancerede' cosplay hvor jeg virkelig gik op i alle de små detaljer, så som lynlåse diverse underlige steder. Første gang brugt til J-Popcon 2008.

Misty fra Pokémon
Billede
Jeg havde pang-orange hår på daværende tidspunkt, so why not? 8D Første gang brugt til SVSCon 2009.

Morrigan fra DarkStalkers
Billede
Dette blev mit første møde med imiteret læder og første gang jeg skulle lave vinger x_x Første gang brugt til SVSCon 2009.

Medusa fra Soul Eater
Billede
Dette var den første paryk jeg nogensinde stylede, og selvom den er tilbage fra 2009 holder den sgu stadig formen :D Meget imponerende! Gik først i gang med at sy cosplayet dagen før connen = stress! Første gang brugt til Genki 2009.

Yoko fra Tengen Toppa Gurren Lagann
Billede
Jeg faldt pladask for hendes personlighed første gang jeg så Tengen Toppa (okay, jeg faldt pladask for mange af karakterne i serien, hvilket også kan ses længere nede xD) så jeg besluttede mig hurtigt for at cosplay hende. Der mangler dog stadig nogle småting på kostumet. Første gang brugt til Genki 2009.

Asuka fra Neon Genesis Evangelion
Billede
Stædig, stolt og ret temperamentsfuld til tider - bedre karakterer findes ikke :'D Syede uniformen på 2 dage, haha. Første gang brugt til Cosplay Walk i Århus, august 2009.

Rei fra Neon Genesis Evangelion
Billede
Hun er egentlig ikke en karakter jeg er vild med, men eftersom min kæreste var vild med hende i mange år overraskede jeg ham med dette cosplay til Kita træf 09.2 i 2009.

Prince fra We ♥ Katamari
Billede
Katamari spillene er uden tvivl en af mine yndlings spil-serier, og jeg ville gerne prøve at cosplay noget anderledes end jeg plejede. Det her cosplay er super sjovt at rende rundt i, man får så mange sjove kommentarer xD Første gang brugt til J-Popcon 2009.

Nia (ung version) fra Tengen Toppa Gurren Lagann
Billede
Gaaah, where to start D: Dette cosplay blev virkelig lavet i sidste øjeblik, så det er fyldt med fejl og mangler! Og hader det-der wannabe armour. Engang i fremtiden vil jeg lave hele cosplayet fra bunden af, og gøre det godt :D Første gang brugt til SVSCon 2010.

Baiken fra Guilty Gear
Billede
Jeg elsker mange af karakter designsene i Guilty Gear serien, men Baiken var et naturlig valg for mig da jeg ville udfordre mig selv med at sy ern yukata! Første gang brugt til SVSCon 2010.

Garnet (korthåret version) fra Final Fantasy IX
Billede
FF9 indeholder så mange karakterer jeg vil cosplay, og første cosplay derfra blev Garnet. Jeg mangler stadig at lave handskerne færdige samt sætte spænder på bukserne. Første gang brught til Genki 2010.

Misato fra Neon Genesis Evangelion
Billede
Misato's karakter er bare fierce, og jeg ville gerne prøve at arbejde mere med kunslæder. Første gang brugt til Kita Træf 10.2 i 2010.

Simon (ung version) fra Tengen Toppa Gurren Lagann
Billede
Jeg skulle have været Anti-Spiral Nia, men på grund af tidspres nåede jeg ikke at blive færdig DX Som en nødsløsning lånede jeg min venindes Simon cosplay~ Brugt til J-Popcon 2010.

Nia (Anti-Spiral Messenger version) fra Tengen Toppa Gurren Lagann
Billede
Jeg elsker bare Nia i denne version - både mht designet, men også hendes personlighed og betydningen for hele TTGL historien. Selve bodysuiten er købt fra Ebay, og så malede min veninde alle stregerne på mig. Første gang brugt til OkashiiCon 2011.

Aerith fra Kingdom Hearts
Billede
Jeg ville faktisk lave hende i den originale FFVII udgave, men har endnu ikke fundet noget stof jeg synes er godt nok til jakken, så dét projekt er lagt til side indtil jeg finder det perfekte stof. Så jeg lavede lige midlertidigt hendes KH udgave ;3 Parykken er købt fra Ebay og vejer et fu**ing ton!! Første gang brugt til Kita Træf 11.1, i 2011.

Faye fra Cowboy Bebop
Billede
(Billedet er taget af Ali Jehad)
Doven, selvglad og arrogant - den perfekte kvinde 8D Eller noget, haha. Har villet cosplay hende i mange år, men føler mig først moden nok til det nu. Første gang brugt til SommerCon 2011.

Brugeravatar
mangolucas
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 1. jul 2011 09:07

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf mangolucas » fre 8. jul 2011 23:32

@Zarsu
Mange tak!

Du har godt nok selv mange cosplays, og alle sammen fremstår ret så autentiske. Mine favoritter af dine cosplays, må helt klart være Medusa fra Soul Eater, og Nia fra Tengen Gurren Lagann ^^

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf ReficulNatas » tirs 12. jul 2011 19:48

Nu med skole uniform til Gasai Yuno ^^
Billedet er taget til SVS 2011 ^^

Billede

Billede
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf JoaCHIP » ons 13. jul 2011 23:24

Wow. Niveau'et er højt herinde!!! Og det hjælper faktisk at se den originale karakter ved siden af, så man kan se hvor meget i er gået i detaljer. (Y)

Hey, Usk - det der cosplay kan jeg faktisk huske fra Sakura!

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Usk
Chibi
Chibi
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 15:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf Usk » tors 14. jul 2011 16:41

JoaCHIP skrev:Wow. Niveau'et er højt herinde!!! Og det hjælper faktisk at se den originale karakter ved siden af, så man kan se hvor meget i er gået i detaljer. (Y)

Hey, Usk - det der cosplay kan jeg faktisk huske fra Sakura!

Billede


Yay man er faktisk blevet lagt mærke til :D
Redaktør for CosMag.dk

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf Hebi » tirs 19. jul 2011 13:10

Zarzu, praise til dine final fantasy kostumer. Elsker den serie liiiidt for meget :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf ILoveCake » lør 23. jul 2011 10:53

Ville bare lige sige, flotte cosplays allesammen! Jeg skal have mit første cosplay om ca. to uger, til den tid uploader jeg også et billede her ;) Jeg skal cosplaye Hatsune Miku ^_^
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Edward ^^..
Genin
Genin
Indlæg: 64
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:39

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf Edward ^^.. » lør 23. jul 2011 11:17

ILoveCake skrev:Ville bare lige sige, flotte cosplays allesammen! Jeg skal have mit første cosplay om ca. to uger, til den tid uploader jeg også et billede her ;) Jeg skal cosplaye Hatsune Miku ^_^

Jeg skal med på det billede, Hatsune-Sensei *_*
I'm back :o)

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Jeres cosplays <3

Indlægaf ILoveCake » lør 23. jul 2011 15:12

Edward ^^.. skrev:
ILoveCake skrev:Ville bare lige sige, flotte cosplays allesammen! Jeg skal have mit første cosplay om ca. to uger, til den tid uploader jeg også et billede her ;) Jeg skal cosplaye Hatsune Miku ^_^

Jeg skal med på det billede, Hatsune-Sensei *_*

Ok, Miku-chan :p
Story of Leopardess ~


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster