er der en der er god til og sy cosplay?

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

er der en der er god til og sy cosplay?

Indlægaf meichan » lør 11. aug 2012 20:40

så jeg har tænk i lidt tid og ved at jeg godt kunne tænke mig to outfits fordi jeg bare elsker dem, den ene vil jeg dog kun bruge til at cosplaye med, den anden vil jeg måske også bruge til danse videoer, viser lige billeder af outfitsne
den første (bruges kun til cosplay)
BilledeBillede
regner nok med at lynlåsen er omme bag der hvor de sløjfer er og den er nok sort
her er så med hele gruppe hvis det kunne hjælpe lidt mere
Billede finder selv sko og strømper, måske også hårpyntet så det kun kjolen det skal laves her, så til det andet som nok bruges til danse videoer måske:
Billede
Billede
Billede
der er sikkert også en sort lynlås bagpå
her er det hårpyntet og kjolen der skal laves, håber det øverste billede kan ses okay med hårpyntet også ellers kan jeg prøve og finde flere billeder, fordi jeg gerne vil have de her outfits bliver gode vil jeg gerne have en der har meget erfaring med at sy og lave cosplays og så en der også er god, lige nu regner jeg ikk med at være ved nogle cons men måske svs næste gang, vil selfølgelig tage billede af tøjet med mig på og hvis nogen vil tage billeder af det skal de tage til ikast (>.< må nemlig ikk tage nogle steder hen desværre).
hvis nogle syndes de kan det så skriv under her så vi kan finde ud af nogle priser og vil skrive mine mål på snart :3 håber virkelig nogle vil gøre det får mig får vil gerne prøve og cosplaye mere
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: er der en der er god til og sy cosplay?

Indlægaf MangaAnimeLover » ons 15. aug 2012 14:08

Jeg har en veninde, der har meget erfaring med at sy. Hun er begyndt at tage bestillinger. Jeg synes, du skal prøve at snakke med hende :)
Hun hedder Diana D Sushien inde på Facebook. Send hende en besked ;)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: er der en der er god til og sy cosplay?

Indlægaf meichan » ons 15. aug 2012 15:23

tror faktisk jeg er venner med hende der inde :3, tror du at du kunne spørge får mig får har ikk så meget fri fordi jeg skal lære nogle danse og sådan eller bare få hende til og skrive herinde
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: er der en der er god til og sy cosplay?

Indlægaf MangaAnimeLover » ons 15. aug 2012 16:02

Jeg har snakket med hende, og hun vil gerne hjælpe dig. Men hun har ikke en bruger her på siden, så du må altså selv tage kontakt til hende (det skal du jo også under alle omstændigheder).
Skal jeg sende dig en besked med hendes nummer/mail, eller vil du selv skrive til hende over Facebook? :)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: er der en der er god til og sy cosplay?

Indlægaf meichan » ons 15. aug 2012 16:25

okay :3, tror bare jeg prøver på face så
Billede
Spoiler: vis
Billede


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster