barbere sin mave og tattoveringer

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
TMP
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 8. jul 2012 01:17
Køn: Mand
Kontakt:

barbere sin mave og tattoveringer

Indlægaf TMP » søn 30. sep 2012 20:41

Jeg har et lille cosplay project jeg vil starte. Og denne visse person har tilfældigvis bar mave og tattoveringer. Jeg tør godt at cosplaye i bar mave, og jeg synes selv at jeg er rimelig god af bygning (næsten sixpack :P). Dog så har jeg 2 ting:

1. Personen har tattoveringer og jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre her. Jeg har overvejet at male det, dog så skalere det af efter noget tid. Og jeg vil helst ikke købe de der "tag på tatoveringer", da det kan være svært at finde det og dyrt at købe det.
2. Han har sixpack og ingen hår på brystet. Skal jeg så overveje at barbere min mave, eller fjerne det helt?
Programmør.
Aegisub inspirerede mig til at være programmør. Hvilket jeg takker bla. Niels for.
Quote:
Spoiler: vis
I am not afraid of the one who can kill me, I am afraid of the one who can touch my heart.
Myself

Hvis I hader mig for den jeg er, så gør det. Hellere det, end at blive elsket for at være en løgner. Så må alle i hele verden hade mig.
Migselv

Love is not about finding the perfect person, but about seeing an imperfect person perfectly
Gundvang

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: barbere sin mave og tattoveringer

Indlægaf nielsm » søn 30. sep 2012 20:48

Med mindre du har kraftigt hår på maven/brystet så er det formentlig tiltrækkeligt at barbere det. Det vigtige er om der er synlige stubbe tilbage efter en grundig barbering. (Det kan selfølgelig være du skal tage det over flere omgange, huden har jo sjældent godt af for meget barbering på én gang.)

Mht. tatovering er jeg ret sikker på at der findes passende tuscher der kan male så det bliver siddende en halv til en hel dag. Der er vist også en eller anden behandling man kan give huden så sved ikke vasker det ud, det er der sikkert andre der ved mere om.

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: barbere sin mave og tattoveringer

Indlægaf ReficulNatas » søn 30. sep 2012 21:10

Du kan få "tatovør" tuscher, som bruges til at tegne på huden med.
De fåes i flere varianter, dog har den fra Faber Castell en tendens til at blive blå/lilla efter et par timer i stedet for at forblive sort.
Men andre (og billigere) mærker kunne være en mulighed.

Ellers, sharpies.
De er en form for sprittusch, og går af med vand, sæbe og godt med knofedt :P
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: barbere sin mave og tattoveringer

Indlægaf LiseR » tors 4. okt 2012 02:18

Der sker ikke noget ved at barbere bryst og mave, det gør de fleste mandlige svømmere, mma-kæmpere m.m.
Så hvis du vil ligne en bishie mest muligt er det bare i gang, brug din alm. barbermaskine og smør fugtighedscreme på bagefter.
Med mindre du er super pelset ville jeg dog bare lade brystpels vokse, men nu kan jeg osse godt lide mænd der ikke ser ud som da de var 15... :D
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Is-9
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: søn 23. okt 2011 00:33
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: barbere sin mave og tattoveringer

Indlægaf Is-9 » fre 5. okt 2012 14:11

Nu er jeg jo en kvinde, så har ikke nogen erfaring med hår på brystet eller fjerning af samme, men umiddelbart ville jeg da synes at du bare skal barbere det, om ikke andet så fordi det kan blive bøvlet at male på huden ellers. Og hår vokser jo (u)heldigvis ud igen...


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster