Oh.. my... goodness!?!

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf LiseR » ons 27. mar 2013 22:10

"When a person develops strong emotions for 2-dimensional characters, typically anime or manga characters. They're more concerned with their fictional love interests than real people."

Det er da fuldstændig normalt? *_*
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf SsjGogo » tors 28. mar 2013 00:47

Jeg tror holdningen til 2d bryster ændrer sig radikalt - når man første gang mærker og smager rigtige bryster og hører kvindens åndedræt imens.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf Tanerion » tors 28. mar 2013 00:52

nej den gjorde ej :p
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf SsjGogo » tors 28. mar 2013 00:54

Tanerion skrev:nej den gjorde ej :p


Med forbehold for douches :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf Tanerion » tors 28. mar 2013 01:05

fordi min holdning ikke ændrede sig?
jeg syntes ikke mindre om ægte bryster og heller ikke mere om 2D bryster efter oplevelsen.

ikke noget doucheri
jeg havde bare realistiske forventninger

at kalde folk douches er derimod et dick move
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

LittleRubberSquare
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. okt 2011 23:49
Køn: Kvinde

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf LittleRubberSquare » fre 31. maj 2013 04:00

Jeg kan ikke se hvorfor folk hidser sig sådan op over andres beslutning om at ændre deres udseende - hvis det gør dem lykkelige hvorfor skal vi så hagle dem ned? Jeg kan iøvrigt heller ikke se en forskel i om man får lavet en diskret plastik operation eller voldsom - risikoen er jo den samme - og resultatet (på godt og ondt) betyder jo alligevel kun noget for den der får det lavet.

Og det der tæller er jo alligevel det inderste, er det ikke?

Det handler desuden ikke altid om skønheds idealer, men hvordan man føler indeni. Jeg klæder mig og ser for eksempel ud som jeg gør, fordi det afspejler hvordan jeg ser mig selv.

Hvis jeg absolut ikke følte mit udseende stod i overenstemmelse med min karakter ville jeg også få det lavet om - Jeg synes det er sørgeligt at læse folk er så fordømmende og nedladende på det område, især fordi jeg mener man "ikke kan sætte sig i andres sted før man har prøvet at gå i deres sko".

På mig lyder det som om mange mener man kun bør forbedre sit udseende hvis man opfattes som 'grim' af flertallet (bryster der er mindre end normalen, en næse der er større en normalen mv.) - og at det kun da er til dels forståeligt - hvorimod man, hvis man allerede er født 'over normalen' i forhold til tidens skønheds idealer, bare bør bide det i sig, hvis man har noget man er utilfreds med.

Hvilket jeg overhoved ikke forstår da det jo som sagt oftest har noget at gøre med ens følelse af selv og ikke hvad andre mener.

:3
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf LiseR » lør 1. jun 2013 21:35

Jeg kan ikke huske hvad den her tråd handlede om. Men jeg kan godt lide bryster. Yay.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf l.mathiasen » lør 1. jun 2013 22:30

LiseR skrev:Jeg kan ikke huske hvad den her tråd handlede om. Men jeg kan godt lide bryster. Yay.

Jeg må erklære mig enig i begge dine sætninger.
Og er for doven til at læse tråden igen her efter en del måneder for at vide det, så jeg tror bare jeg siger YAY bryster $_$
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Oh.. my... goodness!?!

Indlægaf Shadari » tirs 27. aug 2013 19:44

OMG! :O
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster