tykt stel

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

tykt stel

Indlægaf Madsjen » man 12. nov 2012 22:54

heyson.

jeg har besluttet mig for at cosplaye for første gang, men jeg aner ikke hvem det skal være... mit problem ligger i at jeg går med briller med et ret tykt stel som ikke ligefrem er til at skjule, og kan ikke gå med kontaktlinser pågrund af høj styke og derping.

hvis i tilfældigvis kender nogle der har briller der liger, råb højt :)

mig med brillerne på:
Billede

selve stellet:
Billede
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: tykt stel

Indlægaf nielsm » man 12. nov 2012 23:03

Billede

Okay ikke helt den form, men altså. Det er briller :P

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: tykt stel

Indlægaf nodokasa » tirs 13. nov 2012 10:27

En custom search på anidb over alle mandelige karaktere, der har briller.
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: tykt stel

Indlægaf Shihoudani » ons 14. nov 2012 12:44

Er du helt blind uden briller? for så kunne en ide være at tage dem af når du cosplayer og tage dem på når det er nødvendigt. Ellers kunne du bare tage dem af til billeder og ellers have dem på :)
Jeg har aldrig briller på eller kontaktlinser med styrke i når jeg cosplayer (med mindre karakteren har briller) jeg tager bare mine briller på når jeg bliver træt i hovedet eller skal se show/biograf. Men jeg kan så også sagtens se uden briller, bare ikke læse eller fokusere :)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Ziku-san
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre 9. nov 2012 18:23

Re: tykt stel

Indlægaf Ziku-san » ons 14. nov 2012 16:11

http://2.bp.blogspot.com/_2jZDeqmzju8/S ... 0/Irie.jpg Helt klart Irie Shoichi :D Han er super nice!
Ziku-san :3

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: tykt stel

Indlægaf Madsjen » ons 14. nov 2012 16:39

Shihoudani skrev:Er du helt blind uden briller? for så kunne en ide være at tage dem af når du cosplayer og tage dem på når det er nødvendigt. Ellers kunne du bare tage dem af til billeder og ellers have dem på :)
Jeg har aldrig briller på eller kontaktlinser med styrke i når jeg cosplayer (med mindre karakteren har briller) jeg tager bare mine briller på når jeg bliver træt i hovedet eller skal se show/biograf. Men jeg kan så også sagtens se uden briller, bare ikke læse eller fokusere :)



jeg er meget tæt på blind uden dem :P bare for lidt perspektiv skal jeg have et bogstav på størrelse med en fingernegl min. 10 cm. fra mit hoved ellers kan jeg ikke se hvad det er...

Ziku-san skrev:http://2.bp.blogspot.com/_2jZDeqmzju8/SmBnj6UY0UI/AAAAAAAAAP4/X66XCEB2m5U/s400/Irie.jpg Helt klart Irie Shoichi :D Han er super nice!


tak for tippet, men jeg tror jeg har bestemt mig for america fra hetalia :)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Ziku-san
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre 9. nov 2012 18:23

Re: tykt stel

Indlægaf Ziku-san » ons 14. nov 2012 16:53

Madsjen skrev:
Shihoudani skrev:Er du helt blind uden briller? for så kunne en ide være at tage dem af når du cosplayer og tage dem på når det er nødvendigt. Ellers kunne du bare tage dem af til billeder og ellers have dem på :)
Jeg har aldrig briller på eller kontaktlinser med styrke i når jeg cosplayer (med mindre karakteren har briller) jeg tager bare mine briller på når jeg bliver træt i hovedet eller skal se show/biograf. Men jeg kan så også sagtens se uden briller, bare ikke læse eller fokusere :)



jeg er meget tæt på blind uden dem :P bare for lidt perspektiv skal jeg have et bogstav på størrelse med en fingernegl min. 10 cm. fra mit hoved ellers kan jeg ikke se hvad det er...

Ziku-san skrev:http://2.bp.blogspot.com/_2jZDeqmzju8/SmBnj6UY0UI/AAAAAAAAAP4/X66XCEB2m5U/s400/Irie.jpg Helt klart Irie Shoichi :D Han er super nice!


tak for tippet, men jeg tror jeg har bestemt mig for america fra hetalia :)



det barer godt du fandt en character ;3 hehe
Ziku-san :3

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: tykt stel

Indlægaf Aabenhuus » man 19. nov 2012 17:17

Tror du og dine briller kunne gå godt som Yukio fra Ao no Exorcist :3
Billede


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster