Good wigs to an affordable price?

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Good wigs to an affordable price?

Indlægaf Zarsu » lør 5. jan 2013 18:30

UhOhBroia skrev:
Zarsu skrev:Hver gang du køber fra en online butik, der ligger udenfor EU risikerer du at få moms på din pakke. Hvis varen koster over 80 kr. skal du betale 25 % moms af den. Oveni skal du også betale et importgebyr på 160 kr. til PostDanmark :(

Størstedelen af paryksælgere på Ebay sender fra asiatiske lande (jeg kan se at denne sælger sender fra HongKong), så ja - der er chance for at skulle betale moms.

Dog er chancen for at ens paryk bliver taget i tolden ikke super stor :) Jeg har købt over 30 parykker, og kun én af dem er blevet taget i tolden - hvilket sikkert skyldes at det var en stor og tung pakke.

Okay mange tak for hjælpen! :) Men så er problemet bare at jeg skal cosplaye Chii fra chobits, så jeg skal bruge en (lang) paryk. Vil det så sige at der er støre chance for at der kommer told på? :S Altså fordi pakken er større. :'(

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Selvom Chii har meget hår fylder parykken ikke meget når den bliver sendt med posten. Parykken kommer sikkert i en kuvert, der er så lille at den sagtens kan komme i postkassen :)
Min paryk var stor fordi det var denne type paryk - og jeg købte to af dem. Den slags clip-ons er store og tunge! Pakken var alt for stor til at kunne komme i postkassen xD


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster