DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf SsjGogo » lør 9. feb 2013 15:37

Kære Cosplayere

Ramasjang har skrevet til AniManga - og jeg vil naturligvis dele det med jer.

Hvis I ønsker at deltage i det - husk at anføre, at I er fra AniManga.dk! :)


Jeg skriver fordi Danmarks nye børnekanal for de 7-12årige DR ULTRA slår dørene op d. 7 marts. I den forbindelse lanceres et nyt portrætprogram: TOTAL ORIGINAL, som handler om de seje børn i Danmark, som enten nørder noget helt specielt, eller som har en anderledes eller udfordrende hverdag.

Vi leder derfor efter børn i alderen 10-12 år, som er friske og udadvendte, og som har lyst til at invitere DR Ultra og SommerSummarum værten Sofie Linde indenfor, og fortælle Danmarks børn, hvordan de lever deres liv anno 2013.

Rent praktisk drejer det sig om ca. 2 optagedage, hvor vi i samarbejde med barnet og forældrene skaber rammerne for et indsigtsfuld, positivt og ærligt portræt.

Jeg skriver til jer fordi vi leder efter nogle børn som dyrker og elsker Cosplay. De behøves ikke at have de vildeste kostumer, det vigtigste er at de har have lysten til at fortælle om deres passion for Cosplay. Jeg tænkte at I måske kender som kan være med til at udbrede viden og forståelsen om Cosplay.
Jeg håber i kan hjælpe, hvis ikke kan I måske sende mig videre i den rigtige retning?

Jeg har ladet mig fortælle at der et stort cosplay event d. 15-17 Marts i DGi byen. Det ville være oplagt at følge barnet op til eventet.

Glæder mig til at høre fra jer!

mvh


Johannes Majgaard Nielsen
Tilrettelægger



DR
København
jman@dr.dk
http://www.dr.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf nielsm » lør 9. feb 2013 17:55

Jeg tror ærlig talt det bliver lidt svært at finde nogen i den aldersgruppe. Det er typisk i 13-16 års alderen anime/manga fans opstår, med enkelte tilfælde 2 år ældre/yngre (og så en lang, tynd hale opad i alder).

Brugeravatar
TryingToBeInge
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: søn 20. jan 2013 13:02
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herlev

Re: DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf TryingToBeInge » lør 9. feb 2013 17:58

Jeg er 13, og startede da jeg var 12, så måske vil de tage imod mig, jeg skal jo til J-pop, og har cosplayet i et stykke tid. Jeg er blevet stærkt opfordret :)
Cosplay is like when you love someone so much, that you just want to cut of all their skin and crawl inside of it, and feel all their warmth and feelings, and slowly let their life take over your own. You will be the only person to touch them so deeply, and no one will ever know it's you...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf SsjGogo » lør 9. feb 2013 18:00

TryingToBeInge skrev:Jeg er 13, og startede da jeg var 12, så måske vil de tage imod mig, jeg skal jo til J-pop, og har cosplayet i et stykke tid. Jeg er blevet stærkt opfordret :)


Skriv til ham og husk at anføre at du er one of us!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TryingToBeInge
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: søn 20. jan 2013 13:02
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herlev

Re: DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf TryingToBeInge » lør 9. feb 2013 19:05

Vil du have en kopi af emailen før jeg sender den?
Cosplay is like when you love someone so much, that you just want to cut of all their skin and crawl inside of it, and feel all their warmth and feelings, and slowly let their life take over your own. You will be the only person to touch them so deeply, and no one will ever know it's you...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: DR Ramasjang søger cosplayere fra AniManga.dk

Indlægaf SsjGogo » lør 9. feb 2013 19:14

TryingToBeInge skrev:Vil du have en kopi af emailen før jeg sender den?


Behøves ikke! :)


Du skriver bare til ham, at du har læst om programmet på AniManga, og at du er interesseret i at deltage.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster