CosMag artikler *Opdateringer*

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Usk
Chibi
Chibi
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 15:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

CosMag artikler *Opdateringer*

Indlægaf Usk » søn 3. jul 2011 19:09

CosMag er et online cosplay magasin, som har informeret og hjulpet cosplayere i Danmark med at gøre deres cosplay bedre.

Hvad fokuserer CosMag på?
CosMag leverer nyheder, artikler, interviews (danske- og udenlandske cosplayere), gør det selv (tutorials), conrapporter, J-fashion, photoshoots, videoshoots og meget mere.

Hvad vil der ske i denne post?
I denne post vil der blive skrevet når der kommer indhold på cosmag.dk (se ovenstående punkt "Hvad fokuserer CosMag på?").

Hvordan at det vil foregå
Der vil blive skrevet en overskrift et par linjer fra artiklen, og måske ét billede fra indlægget.

Mvh
CosMag.dk

Hvad er CosMag? (Klik "Vis" for at læse videre)
Spoiler: vis
CosMag-teamet består af to afdelinger, som arbejder sammen, for at skabe et cosplay blad til alle cosplay interesserede i Danmark. Holdet består af cosplayere fra både Jylland og Sjælland. Kompetencerne for holdet er meget brede, og strækker sig fra J-fashion til konstruktion af cosplay tilbehør. Derudover har CosMag en stribe “freelance” fotografer som tager billeder for bladet.

Oprindelse
Bladet opstod i Juni måned (2008-06-09), hvor opstarts perioden gik i værk, og staben blev samlet. Siden da, har teamet arbejdet på at få designet lavet og fået i luften i September måned. Lige nu arbejder holdet på at færdiggøre det først nummer af bladet til Oktober måned.
Redaktør for CosMag.dk

Brugeravatar
Usk
Chibi
Chibi
Indlæg: 35
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 15:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: CosMag artikler *Opdateringer*

Indlægaf Usk » man 4. jul 2011 12:36

How to survive a convention (as a cosplayer)
Artikel af Nadia Axel

Først skal det siges, at disse råd kommer af egen erfaring, og gode råd jeg selv har fået gennem årene. Håber de kan inspirere.

Man kan tro det eller lade være, men det er ikke lutter lagkage at komme uskadt igennem en convention som cosplayer. Der er en del ting der bør tages i betragtning og jeg vil med denne artikel lave en lille ”inspirations-guide” til hvordan man kan komme helskindet igennem en convention...

læs artiklen her
Redaktør for CosMag.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: CosMag artikler *Opdateringer*

Indlægaf SsjGogo » man 4. jul 2011 12:45

Fedt med ekspertise på Cosplay området. Herfra skal der lyde en opfrodring til, at man læser nogle af de meget interessante artikler, hvis man er cosplay entusiast (jeg fandt dem interessant, selvom jeg aldrig har cosplayet). :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: CosMag artikler *Opdateringer*

Indlægaf Crystal Dragon » man 4. jul 2011 14:32

Jeg synes det er et fedt initiativ og glæder mig til at få læst nogle af de artikler, da jeg er en noob indenfor cosplay men gerne vil blive lidt mere seriøs når jeg får råd til det. $_$
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster