Cosplay modsat køn

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: Cosplay modsat køn

Indlægaf meichan » man 30. sep 2013 14:28

altså karaterens genderbend :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Cosplay modsat køn

Indlægaf Manna » man 30. sep 2013 17:22

Jeg syntes det kan være fint at kigge på hvad andre har gjort/tegnet, men du skal også gøre op med dig selv hvad du gerne vil have. Skal det være meget kvindelig = kjole, eller stadig virkelighedstro = female ninja. Og så kig på hvad der kendetegner ham, hvilke dele der gør det let at se hvem det er. Håret der kan du jo vælge frit, om det skal være kort eller langt, tænk på hvordan Kakashi måske ville have det, kort kan stadig være kvindeligt, eller måske er det flettet/sat op.
Der er mange muligheder, sørg for at lave noget reference, enten som tegning eller beskrivelse, så der ikke er en detalje du gerne vil bruge, men får glemt, det er så ærgeligt! Held og lykke med det :)
~Queen of the night~

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Cosplay modsat køn

Indlægaf LiseR » man 30. sep 2013 20:58

Min waifu cosplayede Kakashi som kvinde i lang grå kjole, med maske, og paryk med langt gråt hår. Så længe du har masken og et eller andet Konoha-symbol, eller hans fugleskræmsel-symbol, tror jeg alle vil vide hvem du er, uanset hvad du så vælger af paryk og kostume. Tag Sharinganet i også hvis du vil være sikker :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Cosplay modsat køn

Indlægaf Shadari » søn 6. okt 2013 19:26

LiseR skrev:Min waifu cosplayede Kakashi som kvinde i lang grå kjole, med maske, og paryk med langt gråt hår. Så længe du har masken og et eller andet Konoha-symbol, eller hans fugleskræmsel-symbol, tror jeg alle vil vide hvem du er, uanset hvad du så vælger af paryk og kostume. Tag Sharinganet i også hvis du vil være sikker :)


Hvad for et fugleskremsels-symbol ?
Har aldrig lagt mærke til at han har sådan et ??
Hvor har han det henne $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster