Vis os dit nyeste cosplay

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Vis os dit nyeste cosplay

Indlægaf Shadari » man 1. jun 2015 17:16

ReficulNatas skrev:Jeg tog ikke tid på hvor længe det tog at lave desværre, men det var fordelt over et par weekende hvor jeg måske arbejdede max to timer af gangen..
Halen er en lille smule tung, da den er fyldt ud med 99 liter krøjer-kugler, men tilgengæld virker den som transportabel stol, hvilket var top nice :D

Men anyway, her er Squirrel Girl i hendes standart outfit:

Billede

Billede

Billede

Wow det fedt !!min søster er selv igang med et Louise zero no tsukaima cosplay prøvede det hun havde lavet igår hun har lavet skjorte og nederdel købt materiale til kappen og halskæden mangler så at justere skjorte lidt når det er færdig får i er billed ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Vis os dit nyeste cosplay

Indlægaf Shadari » tirs 28. jul 2015 14:33

Louise fra Zero no tsukaima som min søster har lavet HELT fra bunden undagen wiggen ^^
Billede
Billede
Billede
tryllestaven har hun så heller ikke lavet det har jeg fået en anden til så det er helt unikt :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Vis os dit nyeste cosplay

Indlægaf Tanerion » tirs 28. jul 2015 14:42

Shadari skrev:Louise fra Zero no tsukaima som min søster har lavet HELT fra bunden undagen wiggen ^^

Det er et ret godt cosplay. Tror dog Louise for det meste ville se lidt surere ud :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Vis os dit nyeste cosplay

Indlægaf Shadari » tirs 28. jul 2015 15:06

Tanerion skrev:
Shadari skrev:Louise fra Zero no tsukaima som min søster har lavet HELT fra bunden undagen wiggen ^^

Det er et ret godt cosplay. Tror dog Louise for det meste ville se lidt surere ud :3

hehe ja men havde lige fået det og skulle prøve det for første gang så kunne ikke holde op med at smile xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Vis os dit nyeste cosplay

Indlægaf ReficulNatas » tors 10. dec 2015 11:19

Billede
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 17 gæster