crossplayer

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

crossplayer

Indlægaf Silver » lør 7. maj 2011 17:53

' ja jeg har så lige et spørgsmål mere xD

det er nok mest henvendt til kvinderne d;
jeg skal jo crossplaye , så skulle høre om nogen har nogen råd til hvordan man skjuler de synlige punkter xD skal cosplaye f.eks kakashi . så håber der er nogen der har nogen gode råd :P
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
Maldraedior
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Vejle

Re: crossplayer

Indlægaf Maldraedior » søn 8. maj 2011 02:33

Glem det, du kan ikke skjule dem :D

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: crossplayer

Indlægaf Silver » søn 8. maj 2011 13:44

' haha det hjælper ikk ligefrem xD
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: crossplayer

Indlægaf LiseR » man 9. maj 2011 15:14

Du kan sagtens skjule dem.
Til Kakashi behøver du ikke gøre så meget ud af at binde brysterne ned hvis de ikke er super store. Under Jounin vesten kan man næsten ikke se dem alligevel. Bare lad være med at tage push-up bh på. Tag en flad sportstop på, eller køb en top der er for lille og maser dem lidt ind.

Vil du gøre mere ud af det, eller skal du lave et cosplay hvor du skal være fladere, kan du binde bryster ind med f.eks. støttebandage fra Matas. Lad være med at bruge gaffatape eller lignende!!! du kan ikke ånde i det!!

Bind bandagen så brysterne bliver mast flade og ud til siden. Og så læg et par viklinger omking din nakke så den holdes oppe. Slut af med sikkerhedsnåle, eller elastikhægter som findes specielt til bandage.

Vil du nørde det helt igennem findes der noget man kalder "binders", som er toppe til transseksuelle kvinder. Købes på bl.a. T-kingdom. Her er den jeg har:
http://t-kingdom.com/shopping/english/p ... lish.shtml
(jeg har dog kun en b-skål).
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: crossplayer

Indlægaf Lemogera » man 9. maj 2011 15:52

Oh, det er binding du hentyder til, yes? (Jeg tror simpelthen jeg laver et toturial til crossplayers.)

Der er adskillige metoeder:

Bandager: At tage almindelige bandager og ganske simplet vikle dem rundt om brystet, uden at stramme dem så meget at du ikke kan trække vejret eller det bliver ubehageligt.

SportsBH: for nogen kan det være nok at tage en eller 2 stramme sportsBHer på. Man kan også vikle bandager uden på sådan en. (Men lad nu være med at bruge gaffa tape i stedet for bandager, det giver sig ikke, lader ikke huden trække vejret og giver vabler og brandsår.)

Tape: at bruge en HUDVENLIG tape (igen, absolut ikke gaffa) til først at løfte brysterne op og derefter trække dem ud til siden. Det lyder måske lidt voldsomt, men det er ret smart og kan bruges til hvis blusen/jakken skal stå åben foran.

At købe en binder: Nok det mest effektive og behagelige, især hvis du har store bryster. f.eks. http://www.t-kingdom.com/

At sy en binder selv: Det kan også lade sig gøre, ved hjælp af kraftig bred elastik og almindelig bomuldsstof. Man kan selv eksperimentere med design og finde udad hvad der virker bedst.

Det var en kort beskrivelse af de metoeder jeg kender bedst, så må du sige til hvis jeg skal uddybe nogen af dem.

(kan se LiseR var hurtigere end mig med nogen af tingene, men poster nu lgie det hele alligevel ^^')

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: crossplayer

Indlægaf Oriolidae » man 9. maj 2011 21:04

LiseR skrev:Lad være med at bruge gaffatape eller lignende!!! du kan ikke ånde i det!!

:O

... ...

Er der nogen der ville kunne finde på det? ::) ::)
Billede

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: crossplayer

Indlægaf *Wish* » man 9. maj 2011 21:52

Oriolidae skrev:
LiseR skrev:Lad være med at bruge gaffatape eller lignende!!! du kan ikke ånde i det!!

:O

... ...

Er der nogen der ville kunne finde på det? ::) ::)


Ja! Jeg kender i hvert fald en, som har brugt gaffa, men det var for at skubbe dem op, så det var kun to stykker. Der var også et tilfælde til SVS for 3 år siden, hvor en pige havde brugt gaffa til en form for indbinding, og da hun tog det af, røg huden med af.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: crossplayer

Indlægaf LiseR » man 9. maj 2011 23:24

ÅH JA, folk har brugt gaffatape til at binde brysterne ind. Og lige "glemt" at tage noget under -.-
Min veninde brugte sportstape til open chest binding* til SVS i år, og hun fik sår selvom vi var forsigtige (synes jeg da, som lavede den.) Så jeg anbefaler altså bare stof eller bandager.

* Open chest binding: man binder bryster op og ud til siden med tape, så man kan have en åbentstående skjorte el.lign. på.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: crossplayer

Indlægaf Lemogera » tirs 10. maj 2011 00:40

Ja, jeg har også hørt adskillige skræk historier om folk der har brugt gaffatape til binding...

Angående det der med open shirt binding, så tror jeg desværre at det har noget at gøre med hvordan ens bryster sidder. jeg har gjort det adskilige gange selv, og har aldrig fået sår af det, men jeg har en b-skål og mine bryster sidder realativt tæt på kroppen og hænger ikke, så at sige (i mangel af bedre formulering). Mne jeg har venner der også har prøvet det og som har fået sår af det, og jeg har lagt mærke til at deres bryster sidder anderledes og mange af dem også er større end mine ^^' Men det er bare min egen lille teori...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: crossplayer

Indlægaf SsjGogo » tirs 10. maj 2011 01:06

Jeg er begyndt at lide denne tråd, mere og mere! :D
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster