VOCALOID LIVE ACTION!

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Onigirix3
Chibi
Chibi
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirs 7. jun 2011 08:53
Køn: Kvinde

Re: VOCALOID LIVE ACTION!

Indlægaf Onigirix3 » tirs 21. feb 2012 11:55

NekoMaliChan skrev:
ILoveCake skrev:
NekoMaliChan skrev:Heej folk~! :3 burde nok lige nævne at jeg også har planer om at cosplaye SF-A2 miki meget snart, bare så i ved det :D

- Gumi! :)

O.k godt ^w^ (Har faktisk planer om at cosplaye Utatane Piko og/eller Lily også xD )


Sejt! Har også lige snakket med en der gerne vil være med som Iroha Nemura, men det har hun vidst planer om selv at komme ind og fortælle jer om^^


Det er så mig der gerne vil cosplaye Iroha Nekomura. Men skal også cosplaye SeeU ^^. Hov, og jeg læste lige jeres Rin ikke har en Rin wig? (ved så ikke om hun har en nu) Men hvis jeg nu får lov til at være med kan hun bare låne min indtil hun får sin? (cosplayer nemlig også Miku og Rin). Håber jeg gerne må være med l:3

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: VOCALOID LIVE ACTION!

Indlægaf ILoveCake » ons 22. feb 2012 11:31

Onigirix3 skrev:
NekoMaliChan skrev:
ILoveCake skrev:O.k godt ^w^ (Har faktisk planer om at cosplaye Utatane Piko og/eller Lily også xD )


Sejt! Har også lige snakket med en der gerne vil være med som Iroha Nemura, men det har hun vidst planer om selv at komme ind og fortælle jer om^^


Det er så mig der gerne vil cosplaye Iroha Nekomura. Men skal også cosplaye SeeU ^^. Hov, og jeg læste lige jeres Rin ikke har en Rin wig? (ved så ikke om hun har en nu) Men hvis jeg nu får lov til at være med kan hun bare låne min indtil hun får sin? (cosplayer nemlig også Miku og Rin). Håber jeg gerne må være med l:3

Hun har ikke fået sin wig endnu ^^
Hvis du er frisk, så kan du da selvfølgelig være med! ^_^
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: VOCALOID LIVE ACTION!

Indlægaf Shihoudani » tors 23. feb 2012 12:28

Nå ja, skulle måske også nævne at jeg også kan bruges som CUL når jeg engang tager mig sammen til at lave det :P

Og alle er er med; vil i ikke være søde at kigge på event siden og svare om i overhovedet har lyst og tid? Fordi det kræver jo ligesom at vi mødes før det her kan blive til noget :p
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster