Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf Trieu » fre 30. sep 2011 12:52

Så i forlængelse af mit arbejd med Comic Party, har jeg fundet ud af at der er et firma som gerne vil gå igang med at have et bred udvalg af paryk til cosplay'er.

Før de gå igang, vil de dog gerne lige høre hvilken slags parykker vil der være en god del i Danmark have brug for til cosplay?

Jeg tænkte jeg kunne spørge for dem, så vi kan sikre at de har de rigtige parykke på lageret fra starten af.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf SsjGogo » fre 30. sep 2011 14:48

Super fedt initiativ, og folkene bag forretningen er velkommen til at kigge forbi Animanga!:)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf ReficulNatas » fre 30. sep 2011 16:54

Jeg ville nok råde dem til at have lange og halvlange parykker i forskellige farver, da der i forvejen er en del som selv klipper og styler deres parykker.
Bare det er i god kvalitet, og ikke er for dyrt, så tror jeg nok at folk skal købe hos dem ^^
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf LiseR » lør 1. okt 2011 01:09

Grundprodukter der kan klippes og styles til et bredt udvalg.
Pris og kvalitet skal matche, og være konkurrencedygtig.
God service.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf Aabenhuus » lør 1. okt 2011 10:39

Enig med de andre, og så i så mange farver som overhovedet muligt! Og det ville så måske også være godt med nogle der er beregnet til at sætte i høj hestehale og evt. Clip-on parykker (Miku etc. parykker) hvor der er 1 eller 2 rottehaler der følger med til en kort paryk, som kan sættes på med en 'indbygget' hårklemme.
Og selvfølgelig også god kvalitet og så på en pris der ligger mellem 90-250 kr, som de fleste parykker på ebay gør..

For mig selv ved jeg, at jeg muligvis ville vælge dem fra, hvis jeg kunne finde parykker i samme kvalitet på ebay, bare billigere med forsendelsen inkluderet, så det er de nok også nødt til at tage højde for.. De kan ikke tage dobbelt pris af en paryk som man kan finde på ebay meget billigere.
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf LiseR » lør 1. okt 2011 11:58

Enig, og deri består problemet: det er meget svært for en dansk butik (der skal betale dansk told og moms på import) at sælge noget til konkurrencedygtig pris. Der kan man vinde på det marked der ikke vil eller kan købe fra Ebay, samt på god kundeservice.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
mizurenzu
Chibi
Chibi
Indlæg: 49
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 00:57

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf mizurenzu » søn 9. okt 2011 18:30

Jeg ville foreslå at de havde et udvalg ligesom Arda Wigshttp://kingdom-arts.org/styles.html :D de har et meget godt, blandet og stort udavalg af parykker i mange farver:D

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Hvilken parykker vil du have en dansk shop skal sælger?

Indlægaf Lemogera » søn 9. okt 2011 19:50

Er enig med så mange af de andre - lange og halv lange parykker, men også gerne nogen helt korte, for det er svært at klippe en kort håret drenge frisure selv ^^' Og helt sikkert nogen der er pjuskede med masser hår, som man kan spike og lave stort hår udad. Som Cosworx.com's Punky-parykker.

Et hav af forskellige farver siger jo nærmest sig selv, både naturlige og unatrlige - multifarvede parykker ville heller ikke være dårligt.

Kvalitet er vigtigt, og de skal være lavet i ordentlige fibre, der kan holde til noget og som ikke skinner unaturligt meget.

God service og en fair pris ville helt sikkert kunne få mig til at vælge dem frem for Ebay :D


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster