Cosmag + din mening!

Vis dit eget frem eller få gode råd til køb eller syning af Cosplays.
Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Cosmag + din mening!

Indlægaf Lemogera » søn 6. nov 2011 15:29

Jeg plejede at være en af de trofste læsere af cosmag, og er super glad for at det kommer i bladform igen :D

Jeg vil super gerne se nogen flere billedserier og interveiws med danske cosplayere, og toturials kan der selvfølelig aldrig være nok af ;)
Jeg må sige at jeg syntes det var super fedt når i startede en diskussion på et forum og brugte citater derfra i bladet - det var lidt sjovt at se sine egne ord i bladet XD Også er det en god erstatning for en brevkasse, hvor nu 6 måneder nok liiige er lidt for lang tid at vente på svar ^^

Det eneste der sådan virkelig mangler er lidt korrekturlæsning her og der, også måske nogen flere våben/rustning toturials. Evt. ku man jo spørge nogen rollespillere om hvordan de gør.
Også ville det være fedt med nogen flere toturials om syteknikker, f.eks om det at få fat på og sy i specielle stoffer så som læder, pvc og imiteret læder - for det kan godt være noget af en udfordring første gang. Evt. også om det at købe stoffer på nettet - hvad man skal kigge efter og undgå.


Tilbage til "Cosplay"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster