Kæledyr

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Kæledyr

Indlægaf CAPTAIN N » søn 4. sep 2011 14:40

Ville gerne lave et emne dedikeret til alle kæledyrs ejere her på Animanga da der ser ud til at være en del.
Her kan i fortælle om hvilke dyr i har eller har haft og i må også meget gerne fortælle om dem hvis I vil.

Jeg havde for lidt år tilbage 2 Marsvin selv. Det ene hed Plæt (med Æ ja) og den anden hed Celeste.
Og så havde jeg også en kanariefugle i nogle år.
Det er de eneste dyr jeg selv har haft men holdte rigtigt meget af dem. Det sjoveste var når man lige kom ind af døren for så vidste Marsvinene at der var mad om lidt og skal jeg love for at de kunne skrige højlydt. Så det var ofte det første man hørte når man kom hjem :3
Billede

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Kæledyr

Indlægaf Lemogera » søn 4. sep 2011 22:07

Årh, jeg har også haft 2 herlige marsvin <3 Chili og Pebber hed de XD Chili var rødorange og hvid plettet og Pebber var sort og hvid^^

Også var der min gode gamle barndoms ven, vores familiehund, kaldet Klister. Mine forældre fik ham et halvt år før jeg blev født, og han blev næsten 14 år gammel. Savner ham nu stadig >.< Han var en beagle og labrador blanding :D

Jeg vil helt vildt gerne have en Schæferhund når jeg har fået en mere fast bopæl om nogen år, men lige nu må jeg nøjes med kærestens families lille 14-15 uger gammel Shih Tzu hvalp, kaldet Freja ^_^

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Kæledyr

Indlægaf Crystal Dragon » søn 4. sep 2011 22:58

Jeg har en dejlig lille doven mis der hedder Pjusken. Jeg fik ham sidste sommer hvor han var en lille hjemløs kat og han begyndte at komme indenfor når jeg havde døren åben og så lod jeg ham sove inde da det blev koldere om natten.
Nu har jeg adopteret ham og han er lykkelig for at kunne sove indendørs hele dagen. :3
Billede
Nåh ja, og han elsker at håne mig mens han sover. >:(

Spoiler: vis
BilledeBillede
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Kæledyr

Indlægaf Guldl0k » man 5. sep 2011 08:47

Jeg har haft 3 kaniner og en fugl som barn, og så havde jeg en norsk skovkattekilling i lidt over en uge.
Nu har jeg så fået mig en hellig birma, Miss Harley Quinn < 3

Billede

Billede

Billede

Hun er det største nussehoved, og en værre sovetryne. Jeg har sovet over mig et par gange, fordi hun lægger sig ovenpå mig, og nægter at flytte sig før det passer hende, at jeg skal stå op. Når jeg så skal det, står og brøler mig ind i hovedet -_-*

Hun er godt nok ikke ligefrem nogen skønhed ligenu, da hun blev steriliseret i onsdags, og går rundt med lampeskærm om hovedet nu *_*
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Kæledyr

Indlægaf Crystal Dragon » man 5. sep 2011 13:15

Guldl0k skrev:Billede


Awwww hvor er hun bare en lille engel! :engel:
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Kæledyr

Indlægaf Guldl0k » man 5. sep 2011 13:56

Crystal Dragon skrev:
Guldl0k skrev:
Spoiler: vis
Billede



Awwww hvor er hun bare en lille engel! :engel:


Jaa, hun er så skøn ^^ Jeg ved ikk hvorfor hun elsker at ligge i håndvasken, men det er lidt noget skidt, for mens hun går med krave, og har sting på maven, kan hun ikke selv komme ned igen :sur:
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Kæledyr

Indlægaf Zenzen » man 5. sep 2011 14:07

Ak ja, så skal I da ikke snydes for min røde djævel.
Som i modsætning til normale katte, der bruger bløde senge ... langt hellere vil sove på min larmende computer.

Billede

Og ja, han ser uskyldig ud. Det er han ikke.
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kæledyr

Indlægaf Zarsu » man 5. sep 2011 20:51

Guldl0k > Awwh, hvor er hun bare super nuttet!! Elsker langhåret katte

Zenzen > Er din computer varm? For sådan noget elsker katte. Eller måske er det bare for at få lidt mere af din opmærksomhed at han sover dér? xD


Vi må desværre ikke have pelsdyr i den lejlighed jeg bor i :c Så jeg må nøjes med de kæledyr jeg har ude hos mine forældre - hvilket kan være ret hårdt til tider.

Først har vi Baby, en hunkat som lige er fyldt 4 år. Vi fik hende fra min bror af (han er meget glad for katte og har selv 7 lige pt xD), og hun er i familie med en norsk skovkat - hvilket betyder at hun er en kæmpe pels-klump, specielt om vinteren~

Billede

Billede


Hun havde også en bror, ved navn Cookie, men han har desværre ikke været hjemme i over et år. Hvilket som regel betyder at katten er blevet kørt ned, da mine forældre bor på landet †

Men her for 1½ måned siden dukkede der pludselig en lille killing op i mine forældres gård. Hun var ikke engang 8 uger gammel - og alligevel havde nogen forladt hende!! Nogle mennesker er bare modbydelige.. Mine forældre tog hende selvfølgelig til sig, og den dag i dag er hun en sund og rask killing, og har fået navnet Laban - fordi hun er lidt af en bøllemis xD

Billede

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Kæledyr

Indlægaf Madsjen » man 5. sep 2011 21:27

Awwwwww :O det sidste billede er bare såååå sødt :3
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Kæledyr

Indlægaf Zenzen » man 5. sep 2011 21:42

Zarsu skrev:Zenzen > Er din computer varm? For sådan noget elsker katte. Eller måske er det bare for at få lidt mere af din opmærksomhed at han sover dér? xD

Altså computeren kan være tændt/slukket, jeg kan være hjemme/ude .. han er der alligevel.
Lige pt. sover han dog faktisk oven på min printer istedet.
Mystisk kat.

Kan se Laban forlængst har lært, at lave store uskyldige øjne ;)
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster