THE IDOLM@STER

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » fre 6. jan 2012 17:54

psyg skrev:de tager 1800¥(120kr) for ny sang, hvis ikke det er at røve folk så ved jeg ikke hvad det er :p

man får skam en helt del mere med alså, nye tøj, ting og penge og point til spillet
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf psyg » fre 6. jan 2012 18:31

nej 1800¥ er for 1 ny sang, priserne på de andre ting du nævner er tilsvarende latterlige bare for sjov har jeg lige lagt priserne for et enkelt katalog sammen koster tingende fra "katalog 3" er 9600¥ og som navnet antyder så har vi 3 af dem, intil vidre. til sammenligning koster spillet fra nyt lige omkring 8000¥ -_-*

men ok for de 700kr får man så også 1 sang, 2 nye kostumer, 3 reskins af gamle kostumer, 5 stykker tilbehør, nogle ingame penge og nogle psn avatars. ok der er så også 2 sange med en alternativ sanger på det ene kosume som bonus men hun er non playable så det er kun i showroom.

dno kan godt være det bare er mig der er nærig for ikke at ville hoste 700kr op med 1 måneds mellemrum for en smule extra content :p
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » fre 6. jan 2012 18:45

psyg skrev:nej 1800¥ er for 1 ny sang, priserne på de andre ting du nævner er tilsvarende latterlige bare for sjov har jeg lige lagt priserne for et enkelt katalog sammen koster tingende fra "katalog 3" er 9600¥ og som navnet antyder så har vi 3 af dem, intil vidre. til sammenligning koster spillet fra nyt lige omkring 8000¥ -_-*

men ok for de 700kr får man så også 1 sang, 2 nye kostumer, 3 reskins af gamle kostumer, 5 stykker tilbehør, nogle ingame penge og nogle psn avatars. ok der er så også 2 sange med en alternativ sanger på det ene kosume som bonus men hun er non playable så det er kun i showroom.

dno kan godt være det bare er mig der er nærig for ikke at ville hoste 700kr op med 1 måneds mellemrum for en smule extra content :p

oki, men elsker det stadig men venter med og købe de kataloger selvom jeg gerne vil :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
NeighborsGirl
Genin
Genin
Indlæg: 84
Tilmeldt: man 19. sep 2011 20:03
Køn: Kvinde
Geografisk sted: underland
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf NeighborsGirl » man 9. jan 2012 20:18

jeg ville virkelig ønske at jeg kunne japansk D: vil så gerne spille xD

har endda downloadet en eng patched iso fil fra the Idolm@ster sp perfect sun til psp, men det vil bare ikke virke for mig T.T
"I'll hold on lovingly to this box that I plan to put you in when you become dead
A present, to make you more content, I'll put it out behind your door
The head of a kitten every day, you loved cats, I thought I heard you say"

- Grostesque/ Rotten Girl by Hatsune Miku

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » man 9. jan 2012 20:44

psyg skrev:de tager 1800¥(120kr) for ny sang, hvis ikke det er at røve folk så ved jeg ikke hvad det er :p

okay, var ikk helt sikker med det men er godt igang med spillet :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » man 9. jan 2012 20:45

NeighborsGirl skrev:jeg ville virkelig ønske at jeg kunne japansk D: vil så gerne spille xD

har endda downloadet en eng patched iso fil fra the Idolm@ster sp perfect sun til psp, men det vil bare ikke virke for mig T.T

mega træls, gad også flere idolmaster spil men har ikk råd, og gad nogen i danmark kunne oversætte det får os det ville være godt så
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 10. jan 2012 15:16

Jeg har hørt om spillet og set videoer med sange på youtube hvor de har brugt figurerne fra spillet til at synge den på scenen, så lige siden jeg fandt ud af at det er et spil og ikke MikuMikuDance så har jeg virkelig haft lyst til at skaffe den! xD Jeg elsker musik og rytmespil.
Ville ønske det var muligt bare at kunne skaffe den uden at skulle ha så meget bøvl med at importere den eller betale kassen for den... Havde det været noget jeg bare kunne købe nemt så var der ingen tvivl om at jeg skulle ha den. *_*
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf psyg » tirs 10. jan 2012 21:32

tjaa det er nu ikke fordi det er så besværlig igen at importere fra japan/asien, priserne er relativt høje though, med forsendelse var det billigeste jeg lige kunne spotte 530kr og hvis det så bliver taget i tolden kommer man så til at betale en 250kr eller der omkring oven i.

det er værd at nævne at selv om der er rytmiske dele i spillet så er de ret simplistiske og er der primært for at underbygge mananger delen af spillet, som også er hvor det meste af kødet i spilet ligger, det og så visual novel delen men den for man næbbe meget ud af hvis ikke man forstår japansk.

der er en demo af det på den japanske playstation store som absolut er værd at prøve før man bestemmer sig for om det er et koncept man har lyst til at investere i.

meichan skrev:mega træls, gad også flere idolmaster spil men har ikk råd, og gad nogen i danmark kunne oversætte det får os det ville være godt så

heh det er ret optimistisk, en officiel engelsk version er formetenlig det beste man kan håbe på, og selv det er rimelig usandsyndeligt.

der ligger rigtig meget arbejde i at oversætte japansk til dansk/engelsk, og lige med den her type spil er den mest realistiske måde at få det fulde udbytte nok at lære japansk selv, da det praktisk taget ikke er til at patche ps3 spil og det derfor er usandsyndeligt at folk vil bruge tid på at lave en fuld oversættelse.
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » man 19. mar 2012 00:47

er der nogle der har fået købt spillet og om i har købt nogle af katalogerne, og om hvor langt i er hvis i har de :33, jeg er vist ved uge 52 :3 :3 :3
Billede
Spoiler: vis
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster