The english channel

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: The english channel

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 20:49

Dette community er først og fremmest dedikeret til de danske fans, og efter at være oppe i 2.uger, ville det være lidt prætentiøst, at gøre siden "international". Denne tråd er primært forbeholdt de enkelte brugere vi har, som skriver på engelsk! :)

Derved skal det ikke udelukkes, at vi på et tidspunkt får hele hovedsiden på engelsk, hvor man så kan vælge mellem dansk - engelsk eller endda japansk. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: The english channel

Indlægaf Gintoki » man 23. maj 2011 21:14

Den dag vi har overtaget verdensherredømmet >:)


Ups, sagde jeg det højt -_-* *_*
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: The english channel

Indlægaf JoaCHIP » man 23. maj 2011 21:27

I knows. Det var også derfor jeg nøjedes med den her thread (som måske kan findes med google.) Men der har været tilfælde af, at der var nogen imellem som endnu ikke var blevet helt gode til dansk.

Na, gut. Ich mache denn mindestens keinen deutsche Kanal. :p
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: The english channel

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 21:34

Za sve osobe koje pricaju srpsko-hrvatski, ili koji drugi juzik, sa balkanskim porijeklom, dajem trenutnu priliku, da prevedem Animanga.dk! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: The english channel

Indlægaf LiseR » man 23. maj 2011 22:22

---bare I husker at skrive "English" og "Danish" med stort begyndelsesbogstav, må I for min skyld skrive på hvilket sprog I vil...
Men om ikke andet synes jeg at det ville være en god ide at have et "foreign department" eller lignende på forummet. Bare et "Emne"punkt hvor der var en kort engelsk introduktion og en mulighed for at ikke-dansktalende kunne præsentere sig og søge info/oversættelseshjælp.

(Google Translate:)
--- just remember to write "English" and "Danish" capitalized, you must write for me in what language I want ...
But if nothing else, I think it would be a good idea to have a "foreign department" or similar on the forum. Just a "Topic" section where there was a short English introduction and an opportunity to non-Danish speakers to present and seek info / translation help.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: The english channel

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 22:25

LiseR skrev:---bare I husker at skrive "English" og "Danish" med stort begyndelsesbogstav, må I for min skyld skrive på hvilket sprog I vil...
Men om ikke andet synes jeg at det ville være en god ide at have et "foreign department" eller lignende på forummet. Bare et "Emne"punkt hvor der var en kort engelsk introduktion og en mulighed for at ikke-dansktalende kunne præsentere sig og søge info/oversættelseshjælp.

(Google Translate:)
--- just remember to write "English" and "Danish" capitalized, you must write for me in what language I want ...
But if nothing else, I think it would be a good idea to have a "foreign department" or similar on the forum. Just a "Topic" section where there was a short English introduction and an opportunity to non-Danish speakers to present and seek info / translation help.


Du skal være velkommen til at oversætte teksten i "Om Animanga.dk" menuen, som vi kan have stående, som intro til engelsk-talende brugere! Evt. henvise til dette emne også. :)

Hvis du har lyst selvfølgelig! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: The english channel

Indlægaf LiseR » man 23. maj 2011 22:26

Roger. Hvor skal jeg sende den til når jeg er færdig?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: The english channel

Indlægaf SsjGogo » man 23. maj 2011 22:29

LiseR skrev:Roger. Hvor skal jeg sende den til når jeg er færdig?


Du kan maile det til mig på ssjgogo@animanga.dk, så beder jeg en af programmørerne om, at de placerer det et centralt sted!

Tusind tak og dejligt med noget initiativ! :)
www.gogonoter.dk

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: The english channel

Indlægaf Hecko X » man 23. maj 2011 23:51

SsjGogo skrev:Za sve osobe koje pricaju srpsko-hrvatski, ili koji drugi juzik, sa balkanskim porijeklom, dajem trenutnu priliku, da prevedem Animanga.dk! :D

LULZ!! Balkan power 8D


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster