hejsa XD (rimeligt sent)

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

hejsa XD (rimeligt sent)

Indlægaf meichan » ons 17. okt 2012 15:02

XD har aldrig fået lavet det her så må vel hellere. Mit navn er Therese men bruger mest mit kaldenavn som er mei eller megumi, har elsket anime og alt med japan siden 2005 pågrund af naruto, i starten var det bare det jeg så og gloede på, her i 2010 begyndte jeg og høre muskien XD det var nok ikk en god ide fordi bruge mange penge om året på cd'er, dvder og andet derover fra. Cosplayer lidt men det ikk så meget men kommer til det her på et tidspunkt da jeg snart får to kjoler og en dragt jeg selv laver, elsker musiken fra j-pop til j-rock. Elsker og få venner og lære andre og kende men det må ikk gå får hurtigt, her i august fik jeg afvide jeg har let autisme og pågrund af det har vi ikk fundet mig en skole endnu så går bare derhjemme. Regner med jeg kommer med til så mange svs conner jeg kan da jeg ikk må tage helt til kbh men var dog til j-popcon i 2009 som også var min første con nogensinde og elskede det~~, nå men det var vel det, spørg det i vil om mig hvis der noget i vil vide :3 hejsa (^.^)/
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: hejsa XD (rimeligt sent)

Indlægaf Tanerion » ons 17. okt 2012 15:40

hej igen ^_^
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: hejsa XD (rimeligt sent)

Indlægaf SsjGogo » ons 17. okt 2012 16:18

Hej Meichan :) velkommen til (selvom du har været her i et stykke tid), og tak for dit bidrag til AniManga
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
frederik-tyvtyv
Jonin
Jonin
Indlæg: 320
Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
Køn: Mand
Geografisk sted: Vallensbæk str.

Re: hejsa XD (rimeligt sent)

Indlægaf frederik-tyvtyv » tors 18. okt 2012 23:11

hejsa siger jeg da så^^
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster