The GazettE

Til alt Japan relateret diskussion lige fra mode til kultur og andet.
Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør 20. okt 2012 14:39
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: The GazettE

Indlægaf angelmoonstar2 » lør 20. okt 2012 14:46

Hej med jer :D Jeg søgte efter 'the GazettE Danmark' på Google og fandt siden her. Jeg har kendt GazettE længe, men har ikke haft hældet at træffe andre danskere med samme interesse...kender i selv mange/nogle danske fans? Eller er det rigtigt at vi virkelig er et mindre tal...??
I do not care what car you drive. Where you live. If you know someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing you own. The only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones or skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind. 

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » lør 20. okt 2012 16:44

ved vel et par stykke men de høre dem bare, jeg går meget op i dem og alle de nyeste koncerter har jeg købt i limited edition og også deres nyeste singler, har nogle blade med med og en del plakater, bare skriv i en pm til mig hvis vi skal skrive mere :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør 20. okt 2012 14:39
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: The GazettE

Indlægaf angelmoonstar2 » lør 20. okt 2012 16:54

meichan skrev:ved vel et par stykke men de høre dem bare, jeg går meget op i dem og alle de nyeste koncerter har jeg købt i limited edition og også deres nyeste singler, har nogle blade med med og en del plakater, bare skriv i en pm til mig hvis vi skal skrive mere :3


Nice^^b Jeg skriver lige en længere besked til dig! $_$
I do not care what car you drive. Where you live. If you know someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing you own. The only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones or skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind. 

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » lør 20. okt 2012 16:57

oki :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » man 22. okt 2012 21:20

her er mine ting så :3
Billede
Billede
har dog to mere plakater ovenpå men var får doven til og hente dem XD og der er et billede kort i shiver cd/dvden
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
dekamara
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: fre 20. jul 2012 20:30

Re: The GazettE

Indlægaf dekamara » lør 27. okt 2012 00:46

Nice!! Det er dejlilgt at se at der er nogle der virkelig går op i det! Jeg fortrydeer bare sådan at jeg ikke fik set dem live mens jeg stadig boede derovre :(

Og velkommen til Animanga til den nye GazettE-fan :)
Everyone has a sword within their hearts; the purer the heart, the sharper the sword.

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » lør 27. okt 2012 00:56

håber jeg engang kan se dem :3, men har det fint med alt det jeg har og kommer til og have
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
angelmoonstar2
Chibi
Chibi
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør 20. okt 2012 14:39
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: The GazettE

Indlægaf angelmoonstar2 » søn 3. feb 2013 12:39

Yay! Se lige her mine venner:

http://www.facebook.com/events/48077956 ... ser_joined

Det på tide at the GazettE kom til Scandinavien. Der er et event kørende, som skal bruges til at overbevise arrangører o.l (Facebook: A plan to bring the GazettE to Sweden/Scandinavia)
I do not care what car you drive. Where you live. If you know someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing you own. The only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones or skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind. 

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » lør 9. feb 2013 18:47

fedt nok :3, men i august kommer de til rusland~~
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: The GazettE

Indlægaf meichan » lør 9. feb 2013 18:49

nogen der har deres jubilæums koncert på dvd ???, XD jeg har den og jeg må sige jeg elsker den
Billede
Spoiler: vis
Billede


Tilbage til "Japan"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster