Cage of Eden

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Cage of Eden

Indlægaf Gama » man 24. sep 2012 06:28

Fantastisk manga, og da den har så mange ting der kunne debatteres synes jeg den skal have sin egen tråd :)

Og så er jeg selvfølgelig utrolig nysgerrig på hvor mange og hvem der følger den :)

Den handler om et fly som styrter på en ø, og vi skal derefter følge en gruppe i deres overlevelse imod Naturen på øen, sygdomme, dyr. Øen er fyldt med mysterier, og jeg synes egentlig generalt at mangaen formår at holde spændningen godt ved lige, ved at give mange svar som kunne tolkes på flere forskellige måder...

Yderst spændene og interessant Manga :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Cage of Eden

Indlægaf SsjGogo » man 24. sep 2012 07:38

Lost? :P

Lyder spændende, jeg vil tjekke det ud.
www.gogonoter.dk

Dina-san
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 27. mar 2013 18:44

Re: Cage of Eden

Indlægaf Dina-san » ons 27. mar 2013 18:47

Jeg har læst den, hvis du har opdaget det, er den færdiggjort. Og jeg må ærlig talt sige, at jeg er ret så skuffet. Igennem hele serien var den så ambitiøs og den lagde op til så store ting, og den var virkelig god, men slutningen ødelagde virkelig det hele. Jeg var virkelig skuffet, hvad angår slutningen. Der var så mange ubesvarede spørgsmål.

Så jeg vil sige én ting til folk, der vil prøve og starte med den:
Du vil elske at læse den, men når du når til enden, vil du virkelig føle, at det ikke var din tid værd.

God læselyst til dem, der har lyst nu! ;) *_*


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster