manga og anime på Copenhagen Comics!

Diskussion af officielle Conventions.
copenhagencomics
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 27. maj 2013 20:46

manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf copenhagencomics » man 27. maj 2013 21:38

Husk det er på lørdag at vi lukker dørene op for Copenhagen Comics 2013, Danmarks største tegneseriefestival, der i år har ikke mindre end to gæster fra Japan!

Jiro Taniguchi, forfatter af bl.a. "Min Fjerne Barndomsby" og "Min Fars dagbog", vil blive interviewet af Kim Skotte fra Politiken over to omgange lørdag og søndag, og han vil også signere begge dage.

Mel Kishida, character designer på bl.a. "Hanasaku Iroha", "RDG Red Data Girl" og "So Ra No Wo To", stiller op til interview og en tegnedemonstration (søndag), samt signeringer lørdag og søndag.

Desuden vil Genki igen i år være til stede med anime-visning, manga, spil, figurer, konkurrencer (og præmier!) og meget andet godt.

Se hele programmet på http://copenhagencomics.dk/

Vi håber at se en masse af jer i weekenden!

VH
Copenhagen Comics

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf SsjGogo » man 27. maj 2013 22:04

Fedt, vi ses på lørdag!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
frederik-tyvtyv
Jonin
Jonin
Indlæg: 320
Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
Køn: Mand
Geografisk sted: Vallensbæk str.

Re: manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf frederik-tyvtyv » tirs 28. maj 2013 20:20

Nice, man glæder sig jo! :3
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 28. maj 2013 21:17

Halløjsa ^_^ Mig og kaptajnen overvejer at tage derhen en af dagene... Jeg har aldrig været til noget andet end de anime/manga cons der har været, men da jeg også er en stort fan af comics, plus jeg er i københavn den weekend, så er det ikke andet end et must efter hvad jeg kan se.

Men da jeg aldrig har været der før så er der måske nogle der har været der før som kan fortælle mig hvad man absolut skal opleve og se når man er derude? Og måske en der kan anbefale en dag at tage derud? Lørdag eller søndag?
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

copenhagencomics
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 27. maj 2013 20:46

Re: manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf copenhagencomics » ons 29. maj 2013 06:37

Crystal Dragon skrev:
Men da jeg aldrig har været der før så er der måske nogle der har været der før som kan fortælle mig hvad man absolut skal opleve og se når man er derude? Og måske en der kan anbefale en dag at tage derud? Lørdag eller søndag?


Jeg vil anbefale at tage et kig på programmet som ligger på hjemmesiden for at finde ud af hvilken dag der passer jer bedst.

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: manga og anime på Copenhagen Comics!

Indlægaf Crystal Dragon » ons 29. maj 2013 16:56

copenhagencomics skrev:
Crystal Dragon skrev:
Men da jeg aldrig har været der før så er der måske nogle der har været der før som kan fortælle mig hvad man absolut skal opleve og se når man er derude? Og måske en der kan anbefale en dag at tage derud? Lørdag eller søndag?


Jeg vil anbefale at tage et kig på programmet som ligger på hjemmesiden for at finde ud af hvilken dag der passer jer bedst.

Jamen den har jeg også kigget på xD Men kan ikke beslutte mig for hvilken dag det skal være xD Er også derfor jeg leder efter råd fra folk der har været der før.
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "Conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster