Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Mathias » lør 18. jul 2015 18:57

At Chrome har et webstore med gratis spil, temaer og apps, og jeg intet anede om det.

Så nu har jeg et sweet Totoro tema og kigger igennem om de har nogle spændende spil xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Sylveon » fre 7. aug 2015 14:47

Kim Jong-un modtager fredspris

Det var da et interessant valg af modtager.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » fre 7. aug 2015 19:06

Ja, det er en mærkelig verden. Se f.eks. også de to sager her, hvor folk skader sig selv, og laver falsk anmeldelse:

Danmark:
http://politiken.dk/indland/ECE2785882/ ... -overfald/

Og så norge omtrent på samme tidspunkt:
http://www.dagbladet.no/2015/08/07/nyhe ... /40514627/

Er det her sådan en ny ice bucket challenge på de sociale medier?
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Gintoki » fre 7. aug 2015 22:10

JoaCHIP skrev:Ja, det er en mærkelig verden. Se f.eks. også de to sager her, hvor folk skader sig selv, og laver falsk anmeldelse:

Danmark:
http://politiken.dk/indland/ECE2785882/ ... -overfald/

Og så norge omtrent på samme tidspunkt:
http://www.dagbladet.no/2015/08/07/nyhe ... /40514627/

Er det her sådan en ny ice bucket challenge på de sociale medier?

I det mindste sker den slags ikke lige så meget som det gør i de østeuropæiske lande og visse steder i asien, hvor folk hopper ud foran stillestående biler for at kunne sagsøge dem efterfølgende. Derfor næsten alle biler i de lande har dashboard-cams for at optage svindlerne :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » tirs 18. aug 2015 14:26

Det undrer mig hvorfor jeg altid begynder at svede som en voldtægtsmand hver gang jeg sætter en figur sammen -_-*
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf SsjGogo » tirs 18. aug 2015 23:36

Tanerion skrev:Det undrer mig hvorfor jeg altid begynder at svede som en voldtægtsmand hver gang jeg sætter en figur sammen -_-*



Det undrer mig, at du åbenbart ved, hvordan en voldtægtsforbryder sveder?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » ons 19. aug 2015 00:54

SsjGogo skrev:
Tanerion skrev:Det undrer mig hvorfor jeg altid begynder at svede som en voldtægtsmand hver gang jeg sætter en figur sammen -_-*



Det undrer mig, at du åbenbart ved, hvordan en voldtægtsforbryder sveder?

Går bare ud fra at man ville svede meget (og sikkert af flere årsager) i sådan en situation.

Det er ellers noget jeg hørte en Waliser sige og det lød politisk ukorrekt og dumt nok til at jeg selvfølgelig tog det til mig :p
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Shadari » ons 19. aug 2015 18:45

Døøøh ??! Har lige set en episode af bing bang theory og så siger ham der "skulle" forestille at være en af de kloge at han tror verdenen er et stort hologram ?? Øøh ? xD hvad mener i ??

Synes det noget der sætter nogle tanker i gang hos mig men måske er jeg bare mærkelig ? :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Vesterbronx, dag 1

Indlægaf JoaCHIP » lør 22. aug 2015 17:07

Danmark i det hele taget.

Okay, her sad jeg så på den lokale café og ventede på en sandwich, og så var der en varevogn der næsten kørte ind i en cyklist. Fint nok. Men reaktionen var omgående road rage. Fyren i varevognen råbte op "KOM SÅ HER DIN LILLE LORT!", og ham på cyklen råbte straks tilbage "DU KØRER JO SOM EN @#$(#*&%^#&*#@%!", og cyklede videre. Fyren i varevognen kørte så efter cyklisten med fuld fart, og så forsvandt de ud af syne, så jeg kunne ikke se om der skete mere.

Så kom min sandwich.

Og mens jeg sad og spiste den, kom der en helt anden fyr gående hen af fortorvet i zigzag mens han mumlede vrede ting. Han var tydeligvis oppe og skændes med sig selv, og det lød både vigtigt og samtidigt temmeligt indviklet. Der var dyb uenighed. Så satte han sig ved bordet bagved mig, og mens jeg spiste min sandwich kunne jeg høre hans intense diskussion med sig selv. Han sad og skiftevis mumlede og råbte og slog på sig selv, og nogen gange også på bordet og stolene. Men mest på sig selv, og nok mindst 20-30 gange. Så rejste han sig pludselig og gik lidt væk, og jeg havde så et halvt minut hvor jeg næsten kunne nyde min sandwich i fred. Men så kom han tilbage, og nu var han sur. Endnu flere små-råb til sig selv. Ned og sidde igen. Dyb urolighed. Jeg måtte skule bagud for at se om han var bevæbnet, men det så ikke sådan ud. Og så gik han igen... og denne gang kom han ikke igen. Jeg kunne faktisk stadigvæk høre ham råbe et eller andet sted bag et hjørne, da jeg rejste mig for at gå ind og betale.

Og nej, jeg forstod aldrig et eneste ord af hvad han mumlede eller råbte.
Jeg gætter på at han havde galopperende ubehandlet skizofreni. :/
RYST OG NYD!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Vesterbronx, dag 2

Indlægaf JoaCHIP » søn 23. aug 2015 20:01

Vanvidet fortsætter ufortrødent! Tidligere i dag var der pludselig motorcykeltræf. Larmen var til at tage og føle på, og bydelens mange ensretninger var tilsyneladende taget ud af drift i dagens anledning.

Billede

Nu er motorcykelfolket så taget hjem igen, og bydelens sære eksistenser er tilbage: Lige nu sidder der en fyr på en bænk og er netop vågnet op efter et kort snapse-induceret power-nap i en stilling som selv garvede yoga-eksperter ikke kan gøre efter. Og han er ekstra livlig nu, og er omsider blevet i stand til at rejse sig op. Faktisk vil jeg sige at hans reenactment af stenalderen er ganske overbevisende, for hans "åååÅÅÅHHhhh! OOooohhhhh!! Ugh UGH!"-råb til alle forbipasserende er næsten lige så vilde som hans underlige måde at gå på. :D
RYST OG NYD!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster