Goddag.

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Goddag.

Indlægaf SsjGogo » tors 14. jan 2016 19:31

Zelda - The Ocarina of Time til N64 er måske også det bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Kæft jeg brugte mange timer på det i mine yngre dage!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Goddag.

Indlægaf l.mathiasen » tors 14. jan 2016 21:08

velkommen :)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » tors 14. jan 2016 22:49

SsjGogo skrev:Zelda - The Ocarina of Time til N64 er måske også det bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Kæft jeg brugte mange timer på det i mine yngre dage!

Har gennemført det, kan godt lide det, men syntes ikke det er meget mere fantastisk end så mange andre Zelda spil.. Syntes de alle er gode på hver deres måde, mine egne favoritter er Majora's Mask og Spirit Tracks vil jeg tro. - Der er dog spil jeg endnu ikke har forsøgt mig så meget med, så det er nok lidt for tidligt at udtale mig for meget i dybten om dem.

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Goddag.

Indlægaf Spreeunit » fre 15. jan 2016 10:15

Kratly skrev:, men Death Note er en serie som man skal læse og/eller se flere gange for at forstå. Og selv der, forstår man den ikke nødvendigvis 100%.


jeg forstod skam godt meget af starten af serien og der er ingen tvivl at det er et godt koncept men da de introducerede Misa så gik det langsomt ned ad bakke for mig. Den slags characters gider jeg sjældent. Så det ødelagde det lidt for mig, men vi så dog videre indtil der skete endnu mere mærkelige ting som slet ikke passede ind, og så gad vi ikke det mere :p
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » fre 15. jan 2016 10:34

Spreeunit skrev:
Kratly skrev:, men Death Note er en serie som man skal læse og/eller se flere gange for at forstå. Og selv der, forstår man den ikke nødvendigvis 100%.


jeg forstod skam godt meget af starten af serien og der er ingen tvivl at det er et godt koncept men da de introducerede Misa så gik det langsomt ned ad bakke for mig. Den slags characters gider jeg sjældent. Så det ødelagde det lidt for mig, men vi så dog videre indtil der skete endnu mere mærkelige ting som slet ikke passede ind, og så gad vi ikke det mere :p

Misa er en meget uattraktiv karakter for mange, hun bliver også displayed som meget dum og irriterende, så de første mange år brød jeg mig heller ikke om hende - Men, kunne ikke helt lade vær med at tænke: Skuespil - Hun er jo en model/skuespiller, hvad nu hvis hendes adfærd er skuespil og Light hopper på den? .. Så er hun jo egentlig ikke dum igen. - Måske derfor at læse er klogere, så slipper man for hendes irriterende stemme, hun er en af de karakterer hvor man skal se mere på hvad hun gør og deltager med end hvem hun er som sådan. Men det er naturligvis kun min mening.

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Goddag.

Indlægaf Spreeunit » fre 15. jan 2016 11:01

selv da om hun laver skuespil kunne udviklerne godt efter min mening have designed hende på en anden måde. Nu kan jeg ikke lige helt huske hvornår serien i min verden var slut men det var forbi det point af hun havde afsløret sig selv til L, eller noget i den dutter,. anyways den fik en chance og det var så det :p

Mangaen har jeg dog ikke læst endnu, så skulle jeg vende tilbage til deathnote så læser jeg den nok i stedet for :)
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » fre 15. jan 2016 12:40

Spreeunit skrev:selv da om hun laver skuespil kunne udviklerne godt efter min mening have designed hende på en anden måde. Nu kan jeg ikke lige helt huske hvornår serien i min verden var slut men det var forbi det point af hun havde afsløret sig selv til L, eller noget i den dutter,. anyways den fik en chance og det var så det :p

Mangaen har jeg dog ikke læst endnu, så skulle jeg vende tilbage til deathnote så læser jeg den nok i stedet for :)

Forstået, håber den ikke vil skuffe dig mere til den tid.


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster