Manga i Danmark

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Manga i Danmark

Indlægaf Shadari » lør 2. nov 2013 09:26

SomethingPurple skrev:
Shadari skrev:Fedt at du har lavet den her liste ! Har en liiiille rettelse der er ikke kun 15 bind i akira men 20 og de er alle udgivet :)


Takker $_$

Så lidt ;3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
jensin3
Chibi
Chibi
Indlæg: 39
Tilmeldt: tors 31. mar 2016 08:48
Køn: Mand
Geografisk sted: Nivå

Re: Manga i Danmark

Indlægaf jensin3 » tirs 5. apr 2016 10:53

Jeg har lige skrevet med forlaget og de siger at de har udgivet Evangelion 11 og 12. Er der nogen der kan bekræfte dette?

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Manga i Danmark

Indlægaf l.mathiasen » tirs 5. apr 2016 12:10

Listen der står er korrekt, bortset fra at der er kommet mere Jiro Taniguchi, og sikkert også mere manga bibel. Så nej, der kom kun de bind af Evangelion der står på listen
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Manga i Danmark

Indlægaf Shadari » tirs 5. apr 2016 12:11

Du skriver "målrettet piger, og målrettet drenge" mener du så det er underligt hvis f.eks en pige ser det der er målrettet drenge og omvendt ? :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Manga i Danmark

Indlægaf l.mathiasen » tirs 5. apr 2016 12:15

Shadari skrev:Du skriver "målrettet piger, og målrettet drenge" mener du så det er underligt hvis f.eks en pige ser det der er målrettet drenge og omvendt ? :)

Læs hvad du vil, det gør alle andre, men det er fordi de udkom i magasiner, som har en primær målgruppe, så det er ikke noget Somethingpurple har fundet på. Det mest læste magasin blandt alle er alligevel Shounen Jump, som officielt er til drenge.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Manga i Danmark

Indlægaf Shadari » tirs 5. apr 2016 14:40

l.mathiasen skrev:
Shadari skrev:Du skriver "målrettet piger, og målrettet drenge" mener du så det er underligt hvis f.eks en pige ser det der er målrettet drenge og omvendt ? :)

Læs hvad du vil, det gør alle andre, men det er fordi de udkom i magasiner, som har en primær målgruppe, så det er ikke noget Somethingpurple har fundet på. Det mest læste magasin blandt alle er alligevel Shounen Jump, som officielt er til drenge.

Okay Takk
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Troejg
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 18:31

Re: Manga i Danmark

Indlægaf Troejg » tors 7. apr 2016 05:43

Jeg har virkelig nydt udgivelserne fra Jiro Taniguchi, specielt "Min Fjerne Barndomsby" og "Min Fars Dagbog". Udover selve indholdet er udgivelserne bare sublime. Jeg krydser fingere for mere fra Fahrenheit og Taniguchi, selvom mine forhåbninger ikke er for store.

Jeg kunne specielt godt tænke mig at se "The Ice Wanderer", "A Zoo in Winter" "The Summit of the Gods".

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Manga i Danmark

Indlægaf JoaCHIP » tors 7. apr 2016 13:18

Troejg skrev:Jeg har virkelig nydt udgivelserne fra Jiro Taniguchi, specielt "Min Fjerne Barndomsby" og "Min Fars Dagbog".

Dem har jeg også læst. Herlige historier. Specielt Min Fjerne Barndomsby var jeg imponeret over. (Y)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Manga i Danmark

Indlægaf Shadari » tors 7. apr 2016 15:27

Den har jeg gerne vil læse
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Manga i Danmark

Indlægaf l.mathiasen » tors 7. apr 2016 16:05

Troejg skrev:Jeg har virkelig nydt udgivelserne fra Jiro Taniguchi, specielt "Min Fjerne Barndomsby" og "Min Fars Dagbog". Udover selve indholdet er udgivelserne bare sublime. Jeg krydser fingere for mere fra Fahrenheit og Taniguchi, selvom mine forhåbninger ikke er for store.

Jeg kunne specielt godt tænke mig at se "The Ice Wanderer", "A Zoo in Winter" "The Summit of the Gods".

Jeg kan se at Den ensomme gourmet er på vej, og skal vi ikke gætte på at det er Kodoku no Gourmet.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster