hjælp med ebay!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

hjælp med ebay!

Indlægaf Shadari » ons 25. maj 2016 13:35

jeg vil gerne i kontakt med ebay ang et spørgsmål men kan simpelthen ikke finde udaf at få fat i dem! når jeg klikker "help and comtact" vil den ha jeg skal vælge en kategori men ingen af dem passer vil bare gerne skrive et spørgsmål til dem!
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Tanerion » ons 25. maj 2016 21:44

Mener du med en sælger eller selve eBay?
eBay er ikke altid helt nemme at få fat i.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Shadari » tors 26. maj 2016 16:51

Tanerion skrev:Mener du med en sælger eller selve eBay?
eBay er ikke altid helt nemme at få fat i.

Ja, det er selve eBay jeg gerne vil skrive en mail til :)
Har haft kontakt til dem før, men kan ikke finde deres mail -_-*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Tanerion » fre 27. maj 2016 01:21

Den var værre. De har gjort det sværere at kontakte dem siden jeg sidst tjekkede og jeg har selv kun haft kontakt med dem fordi der var bøvl med en sælger og jeg forsøgte at aflyse købet og få mine penge tilbage.
Hvis det er et spørgsmål som ikke er for specifikt er det nok bare bedst at google det og se om du kan finde svaret andetsteds.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Shadari » fre 27. maj 2016 10:09

Tanerion skrev:Den var værre. De har gjort det sværere at kontakte dem siden jeg sidst tjekkede og jeg har selv kun haft kontakt med dem fordi der var bøvl med en sælger og jeg forsøgte at aflyse købet og få mine penge tilbage.
Hvis det er et spørgsmål som ikke er for specifikt er det nok bare bedst at google det og se om du kan finde svaret andetsteds.

Okay tak :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Shadari » lør 28. maj 2016 20:25

Det kan være i kan hjælpe med mit spørgsmål spørgsmålet til eBay var: at jeg har købt noget over eBay og så fået sælger til at sende til en anden adresse end end den de fik af vide af eBay/PayPal da jeg købte den .. Kan ikke finde ud af om det er lovligt at sende til en anden adresse end den eBay/PayPal havde fået oplyst .. Nogen der kan hjælpe ? For hvis det ulovligt eller man ikke må ifølge eBay/PayPal regler Så ved jeg jo jeg ikke skal gøre sådan en anden gang :)
Håber nogen kan hjælpe!
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf SsjGogo » lør 28. maj 2016 20:36

Generelt set tror jeg du bekymrer dig for meget om ting er lovlige - de slags banaliteter er ikke noget problem.

EBay kan ikke lovgive mod, at en person vil have en købt genstand sendt til en bestemt adresse. Hvad hvis du var flyttet?

Så tag det med ro! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Tanerion » lør 28. maj 2016 20:37

De adresser du oplyser er kun for at sælgeren skal vide hvor pakken skal sendes hen så jeg kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt. Når du har betalt for det er det din pakke og du skulle have ret til at få det sendt hvorhen du vil så længe sælgeren er okay med det.

Det er bare min mening og jeg har ikke læst i eBays retningslinier hvad de mener om det. Men de har ikke noget med dit køb at gøre medmindre noget går galt så muligvis får du ikke dine penge tilbage hvis pakken ikke når frem eller hvis den er skadet. Men direkte ulovligt skulle det ikke være.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: hjælp med ebay!

Indlægaf Shadari » søn 29. maj 2016 08:57

Okay! Tak for hjælp med det Bægge to :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster