Tegner søges

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Tegner søges

Indlægaf SsjGogo » lør 6. maj 2017 09:34

Kære alle

I anledning af min yngste søns 1 års fødselsdag i september, vil jeg gerne skrive ham en kort eventyrhistorie i gave.

Den skal naturligvis illustreres. På Animanga er der jo mange kreative sjæle, og hvis en habil tegner derude vil have lyst til projektet, så skriv endelig på ssjgogo@animanga.dk eller her.

Stilen er underordnet - bare det er "eventyrligt".

Jeg vil også betale - så meget jeg nu kan undvære - for indsatsen. Og I får alle rettigheder til billederne.

Evt eksempler på jeres tegninger vil være fedt :)

Ser frem til at høre fra jer!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Tegner søges

Indlægaf ReficulNatas » ons 10. maj 2017 10:44

Tell me more.
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Tegner søges

Indlægaf SsjGogo » ons 10. maj 2017 18:20

Det bliver et kort eventyr om to brødre (meget kraftigt inspireret af mine drenge), som farer vild i skoven og sammen - og ved hjælp af nogle dyr - finder vej hjem. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Tegner søges

Indlægaf Spreeunit » lør 13. maj 2017 22:25

jeg har desværre ikke det største overskud for tiden til at starte nye store projekter igang. især ikke hvis det skal være hen ad en tegneserie opsætning, for det har jeg ingen erfaring i. desværre :/ det er underligt for når jeg begynder at lave ting til andre så stresser jeg mig selv alt for meget.
jeg ville nok godt kunne illustrere en enkel tegning men ikke flere til en bog eller tegnserie.
~Avatar created by me~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Tegner søges

Indlægaf SsjGogo » lør 13. maj 2017 23:39

Det skal naturligvis ikke føre til stress eller ubehag, da det mest af alt er tiltænkt som et hyggeligt projekt.

Reficul har sendt mig nogle skitser - som ser rigtig fine ud - men det kunne være sjovt, at andre også bidrog, så der kom mere Animanga over det. :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster