Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf SsjGogo » fre 23. mar 2018 16:01

Tror du ikke det skyldes måden man tit kommunikerer på via SMS og mail, hvor adressat (tit ikke altid) vælges først før beskeden sendes?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf JoaCHIP » tors 29. mar 2018 11:40

Det er faktisk en god pointe, og nok det nærmest vi kommer en forklaring. :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Gintoki » søn 1. apr 2018 15:46

JoaCHIP skrev:Allerede første gang jeg prøvede mobile pay, startede jeg med at vælge modtageren, og derefter var jeg klar til at indtaste beløbet. Det føltes helt naturligt. Men desværre er den app altså bare ikke lavet sådan. Man skal først indtaste beløbet, og først derefter kan man vælge modtager.

Nu har jeg brugt mobile pay i et godt stykke tid, men jeg er stadigvæk ikke sluppet af med den indgroede vane at ville vælge modtager først, og bagefter skrive beløb ind. Det ligger totalt på rygraden, selvom virkeligheden hele tiden har været det modsatte.

Hvor hulen kommer den vane fra? Har jeg været storforbruger af noget som minder om mobile pay i et tidligere liv? Det virker sært, for jeg tror ikke på reinkarnation, og desuden fandtes der ikke mobile pay da jeg blev født, så mit eventuelle tidligere liv må altså have været i fremtiden. Men jeg tror heller ikke rigtigt på tidsrejser.

Så nu er onkel-morfar træt, forvirret, og må sidde ned og glemme ting så godt som muligt. :O

Jeg bruger ikke selv mobilepay men kan sagtens forstå din undren. Min logik vil også have man først skal vælge modtager og dernæst beløb. Det andet virker bagvendt, ligesom omvendt notation på HP lommeregnere... (føj)
Tror Gogo er inde på noget af det rigtige mht årsag, vi er vant til det fra mange andre steder.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Manna » man 2. jul 2018 20:16

Hvordan kan en hel gruppe voksne mennesker ikke blive enige om simple ting uden at gå helt ned på børneniveau og kaste mudder efter hinanden :/
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf SsjGogo » man 2. jul 2018 22:20

Det kaldes politik Manna :D

Og jeg forundret over, hvor vild VM i fodbold har været indtil videre :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Madsjen » fre 6. jul 2018 23:37

At Animanga stadig findes. Ikke dårligt ment,men mere end beundrende forundring over at et forum jeg sidst besøgte for maaange år siden stadig ikke har givet op i disse Facebook tider
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Tanerion » lør 7. jul 2018 00:24

Madsjen skrev:At Animanga stadig findes. Ikke dårligt ment,men mere end beundrende forundring over at et forum jeg sidst besøgte for maaange år siden stadig ikke har givet op i disse Facebook tider

Vi hænger i.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf l.mathiasen » søn 8. jul 2018 14:29

Madsjen skrev:At Animanga stadig findes. Ikke dårligt ment,men mere end beundrende forundring over at et forum jeg sidst besøgte for maaange år siden stadig ikke har givet op i disse Facebook tider

Der er heller ikke kommet særligt mange nye til de senere år, og vi gamle har jo travlt med alt muligt og har alle de store anime og manga diskussioner, så der sker ikke altid så meget på forum, men chatten er da aktiv!
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf SsjGogo » man 9. jul 2018 20:24

Vi har faktisk lige haft 7 års jubilæum :D

Men ja - “What l.mathiasen said” :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad undrer dig i dette øjeblik?

Indlægaf Manna » tors 23. aug 2018 21:25

Min computer dufter af toast når den bliver varm. Hvilket måske burde vække bekymring, men mest af alt giver det mig bare en voldsom lyst til toast hver dag :D
~Queen of the night~


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster