Hej jeg er ny her på forum

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
pomse2001
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 8. apr 2021 12:30
Køn: Mand

Hej jeg er ny her på forum

Indlægaf pomse2001 » fre 9. apr 2021 13:02

Hej jeg hedder lars og er ny her på forum.

Jeg er sådan lidt ny i alt det her anime og manga, det startede sådan ca. for lidt over 1 år siden for alvor. Men det har nok alligevel været der i mange år uden at jeg egentlig var klar over det. Min første Manga film så jeg i start 90erne da jeg var en lille dreng, det var Lensman, senere begyndte jeg at se Sonic. Men det var først i 2018/2019 at det gik op for mig at både Lensman og Sonic er Manga og Anime. For lidt over et år siden bed jeg så for alvor på krogen hvor jeg begyndte at se studio ghibli film. Nu har jeg så kastet mig over tv serien Yu-Gi-Oh Duel Monsters.

Glæder mig til at snakke med en masse andre Manga og Anime fans.

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hej jeg er ny her på forum

Indlægaf JoaCHIP » lør 24. apr 2021 11:19

Fedt!
Velkommen til. Ghibli-studiets ting er et godt sted at starte, synes jeg. Der er altid dybde i deres historier, og de sjusker ikke med animationen. (Y)

I det hele taget er der mange af de gamle klassikere der stadigvæk holder den dag i dag, f.eks. Neon Genesis Evangelion og den slags.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
pomse2001
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 8. apr 2021 12:30
Køn: Mand

Re: Hej jeg er ny her på forum

Indlægaf pomse2001 » man 26. apr 2021 13:42

JoaCHIP skrev:Fedt!
Velkommen til. Ghibli-studiets ting er et godt sted at starte, synes jeg. Der er altid dybde i deres historier, og de sjusker ikke med animationen. (Y)

I det hele taget er der mange af de gamle klassikere der stadigvæk holder den dag i dag, f.eks. Neon Genesis Evangelion og den slags.


Tak :) googlet lige Neon Genesis Evangelion den kender jeg ikke, men den ser spændende ud, tak :)


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster