Det paranormale

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Det paranormale

Indlægaf SsjGogo » tirs 21. feb 2012 22:12

Tror I på det paranormale - spøgelser, ånder m.m. Har I nogen oplevelser hermed? :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Det paranormale

Indlægaf Gintoki » tirs 21. feb 2012 22:13

Nej og nej.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Det paranormale

Indlægaf SomethingPurple » tirs 21. feb 2012 22:19

SsjGogo skrev:Tror I på det paranormale - spøgelser, ånder m.m. Har I nogen oplevelser hermed? :)

Hvad tror du selv :p

og nej
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Det paranormale

Indlægaf nodokasa » tirs 21. feb 2012 22:24

Nej og nej. :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Det paranormale

Indlægaf Madsjen » tirs 21. feb 2012 22:36

jeg er ikke sikker, men jeg har en oplevelse.

det var lige i den periode hvor jeg begyndte på "lucid dreaming", så det kan også være en forklaring, men i hvert fald gik jeg gennem mit hus for at få fat på et glas vand i de sene nattetimer. mens jeg står og fylder mit glas med vand fra hanen hører jeg gulvet knirke bag mig. jeg kikker bagud, men ser ingenting. efter kort tid sker det igen, og jeg vælger bare at gå direkte i seng igen!
jeg har før opdaget at jeg har en exceptionel god fornemmelse af når nogen kikker på mig, og den følelse havde jeg der.

EDIT: kom i tanke om at eg har en ven der påstår at kunne se spøgelser, men er dog meget skeptisk over for det
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Det paranormale

Indlægaf Etex » tirs 21. feb 2012 23:12

Ja, jeg tror på det. Men har ingen oplevelser selv. Men både min mor og min storebror har haft deres "stunder".
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Kitty
Jonin
Jonin
Indlæg: 335
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Egebjerg, Ballerup
Kontakt:

Re: Det paranormale

Indlægaf Kitty » tirs 21. feb 2012 23:17

Jeg tror også på det paranormale. :)
Har ingen oplevelser hvor jeg er 100% sikker på at det er det paranormale der er skyld i det.
Min bedste har oplevet nogle ting, i forbindelse med tømning af min oldemors lejlighed.
Kitty: Hvilken valuta skal man veksle til, når vi skal til SVS?

Brugeravatar
Exogenic
Genin
Genin
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 21:51

Re: Det paranormale

Indlægaf Exogenic » tirs 21. feb 2012 23:25

Har haft en masse oplevelser, men de har alle sammen være lige før eller lige efter jeg har sovet. Så det har nok bare været en omgang søvnparalyse.

Men jeg håber inderligt på at det paranormale ikke bare er hokus pokus. Det ville være så awesome! xD
I don't want to set the world on fire, i just want to start a flame in your heart~

Brugeravatar
sander
Chunin
Chunin
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 21:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Kartoffelrækkerne
Kontakt:

Re: Det paranormale

Indlægaf sander » tirs 21. feb 2012 23:40

Altså her i Lørdags befandt jeg mig lige pludselig midt på Sorø station omkring kl. 2, 3, 4 om natten. Stationen var helt tåget og mystisk, og jeg har ingen erindring om, hvad der var sket de 6 timer forinden eller hvordan jeg var kommet dertil.

Så mystiske ting sker der ja. Det er nok fordi der er fysikere på campus. Enhver der har mødt Holger Bech har vel fornemmet, hvordan fysikkens love bøjer og vrider sig overalt hvor han går.
Grunden til at jeg ikke ser nok anime for tiden: #sygtsystem og afvikling af Sexologisk Klinik med Amnesty International Danmark.
Stamgæst på Jpopcon.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Det paranormale

Indlægaf Gama » ons 22. feb 2012 00:13

hehe ved ikke om jeg direkte tror på spørgelser.. Men jeg tør ikke sige at jeg er så klog at jeg ikke tror at der er mere end det vi forstår :)

Jeg kender flere som har haft oplevelser med det, nogen som var utrolig langt ude, men andre som var så småt at jeg ikke kan udelukke det :)

Så alt i alt, tror jeg på der er mere i mellem himmel og jord end hvad vi forstår, jeg erd dog ikke klog nok til at begynde at gætte hvad :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster