Valg af brugernavn og avatar?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Kiwi » man 23. maj 2011 11:50

Oriolidae skrev:Mit navn kommer også af en fugl. :$ Jeg elskede fuglen guldpirol da jeg var lille, så mit brugernavn blev konsekvent pirol, og det var ganske smart for det var aldrig optaget. Dog kan jeg godt lide at gøre tingene lidt mere indviklede med tiden, og derfor er jeg inden for det seneste år gået over til et af guldpirolens latinske navne, Oriolidae. Det er heller aldrig optaget nogen steder. :D


Gennemtænkt nick må man sige :-)

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Concreteface » fre 27. maj 2011 12:18

Mit brugernavn kommer fra en videreudvikling af ordet 'deskface', altså når nogen slår hovedet ned i skrivebordet af ren frustration. Så tænkte jeg bare, det ville gøre mere ondt, hvis man udskiftede skrivebordet med beton.

Derudover kan 'concrete' også oversættes til 'konkret' eller 'håndgribelig' - men nej, jeg hentyder altså ikke til, at mit ansigt er håndgribeligt. No touch, please!

En avatar har jeg ikke lige fået endnu, men som regel bruger jeg et billede af mig selv (...eller mit ansigt sådan set).

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Lorentzen » fre 27. maj 2011 12:21

Concreteface skrev: - men nej, jeg hentyder altså ikke til, at mit ansigt er håndgribeligt.


første jeg tænkte på da jeg læste xD

Brugeravatar
Yoshusheep
Chibi
Chibi
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons 25. maj 2011 19:23

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Yoshusheep » ons 1. jun 2011 22:06

Mit valg af brugernavn er rimelig enkelt da jeg bruger det overalt: deviantart, formspring og cosplay.com xD Yoshu kommer af mit kælenavn Yoshu som en veninde fandt på til mig da jeg lige var startet i en ny gymnasieklasse efter et halvt år i helvede og hun syntes jeg skulle have et kælenavn så jeg kunne føle mig hjemme i gruppen ~
og sheep kommer af at jeg er født i fårets år ifølge det kinesiske horoskop og har altid følt mig som en der ville følge flokken men stadig være et sort får og skille mig ud xD

Derfor er min avatar også mig selv i en fåre kigurumi og en blå bjælde fordi den symboliserer mig, et sort får og blå er min ynglingsfarve xD

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf nodokasa » man 6. jun 2011 14:06

Concreteface skrev:Mit brugernavn kommer fra en videreudvikling af ordet 'deskface', altså når nogen slår hovedet ned i skrivebordet af ren frustration. Så tænkte jeg bare, det ville gøre mere ondt, hvis man udskiftede skrivebordet med beton.

Derudover kan 'concrete' også oversættes til 'konkret' eller 'håndgribelig' - men nej, jeg hentyder altså ikke til, at mit ansigt er håndgribeligt. No touch, please!

I now want to touch your face.
You may now slam your head in the concrete once more. :-)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 21. jun 2011 11:04

Puha hvor lang tid har jeg brugt mit nick... En del år faktisk...
Mit Nick Crystal Dragon bruger jeg stort set alle steder online.

Jeg tror det hele startede i 2001 hvor jeg købte pokemon Crystal til gameboy color. Det var det første pokemon spil hvor man kan vælge et køn og jeg har jo været vant til at være en dreng og ham kaldte jeg altid for Ash :3 Men så kom pigen og jeg anede jo ikke hvad hun skulle hedde, da jeg aldrig har set hende i serien før eller hørt om hende, men noget jeg lagde mærke til var valgmulighederne for hendes navn, og det slog mig at man ikke kunne vælge "crystal", fordi i Gold og Silver var der valget at kalde sin dreng for "gold" eller "silver". Da jeg tyggede lidt på navnet Crystal valgte jeg at kalde hende dét, og pludselig startede jeg med at skrive Crystal alle online steder jeg meldte mig til.
Dragon blev efter et års tid hængt på da jeg fandt en stor interesse for drager. Jeg elskede fantasy og læste en del Dragonlance, og fandt ud af at jeg er født i dragens år. <3 Mange steder jeg ville melde mig til var jo allerede optaget af en der hed Crystal så da jeg satte "Dragon" på så kom jeg de fleste steder igennem og sådan startede Crystal Dragon. Jeg har faktisk i lang tid ønsket mig en drage statue af krystal eller (mere realistisk set for pengepungen) af glas, meget symbolsk. ^_^

Hvad man avatar angår har jeg en del på bagen, men igen, den her er faktisk den jeg har brugt mest. Aner ikke hvor den kommer fra, aner ikke om den stammer fra en anime eller manga, men engang søgte jeg på google efter nogle brunette manga piger (jeg er selv brunette :$ ) og jeg fandt den her og udover jeg synes at den godt kunne minde om mig selv så synes jeg bare at billedet rørte mit hjerte. En pige der langsomt læner sig mod en fyr med teksten "Almost..." er bare the story of my goddam life. Jeg drømmer en dag om at finde min prins, men den drøm bliver altid knust så når jeg enten møder en svindler eller en der ikke kan behandle mig ordenligt alligevel... når jeg kigger på det billede så tænker jeg på den drøm i mit hjerte og derfor mister jeg ikke modet.

Det er min historie. Håber ikke den blev for trist til sidst. :3
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Oriolidae » tirs 21. jun 2011 16:56

Min nye avatar er en gif-fil jeg har lavet ud fra animeen Bakemonogatari's karakter Mayoi Hachikuji.

Billede

Der er ikke rigtig nogen betydning bag den, udover at jeg tænkte at det ville blive en fin og simpel gif-animation.
Note: og så fik jeg den til at passe farvemæssigt til min sig. *_*

Kiwi skrev:
Oriolidae skrev:Mit navn kommer også af en fugl. :$ Jeg elskede fuglen guldpirol da jeg var lille, så mit brugernavn blev konsekvent pirol, og det var ganske smart for det var aldrig optaget. Dog kan jeg godt lide at gøre tingene lidt mere indviklede med tiden, og derfor er jeg inden for det seneste år gået over til et af guldpirolens latinske navne, Oriolidae. Det er heller aldrig optaget nogen steder. :D


Gennemtænkt nick må man sige :-)

:/ Ja man kan diskutere om det også er for fortænkt.
Billede

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Yondoloki » tirs 21. jun 2011 22:46

Har lige lavet en ny signatur.
Ville egentlig have lavet et decideret billede med alle dem der havde set Sandheden, men jeg kunne ikke finde på nogen ordentlig baggrund der passede til. Så fandt jeg på at bruge Sandheden selv, men billedet jeg fandt var for lille, så det blev en meget forarbejdet signatur :P

Har tegnet alle personerne i Photoshop og farvelagt dem i PaintTool SAI. Baggrunden er et random billede fra nettet klippet ind...
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf LiseR » tirs 21. jun 2011 23:40

Jeg hedder Lise...
og min avatar afspejler min personlighed ;)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Crystal Dragon » ons 22. jun 2011 09:57

Yondoloki skrev:Har lige lavet en ny signatur.
Ville egentlig have lavet et decideret billede med alle dem der havde set Sandheden, men jeg kunne ikke finde på nogen ordentlig baggrund der passede til. Så fandt jeg på at bruge Sandheden selv, men billedet jeg fandt var for lille, så det blev en meget forarbejdet signatur :P

Har tegnet alle personerne i Photoshop og farvelagt dem i PaintTool SAI. Baggrunden er et random billede fra nettet klippet ind...


Meget nice faktisk $_$ Ville ønske jeg kunne finde ud af at lave mine egne signaturer... :/
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster