Er AniMangas Chat - lukket land?!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf Sneffe » tors 7. mar 2013 18:50

Jeg kan godt se hvad kritikken af chatten går på hvad angår, at det er de samme personer, som er på chatten, hvilket skyldes at forummet er så forholdsvis lille, ligesom Gogo også forklarede det. Men for at ændre nogle af disse ting er man simpelthen nødt til at gå derind og være med til at forme dette community, og deltage i samtalen.

Jeg håber at flere vil have lysten til at komme på chatten og være med i de sjove (skøre) samtaler, der foregår derinde. Jeg har selv ikke brugt meget tid derinde, men jeg en intention om at gøre dette mere i fremtiden.

Fremover vil gøre det til min mission at få alle der er på chatten med i de samtaler, der i gang, og hilse på alle dem, der aldrig rigtigt får sagt hej! (hvis jeg da selv er online xD)

Kasper Hviid
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: lør 17. nov 2012 23:00

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf Kasper Hviid » tors 7. mar 2013 19:09

Er der en tjat? Det var da sjovt, det anede jeg ikke. Det lyder socialt og hyggeligt, så det er nok ikke lige mig. Jeg foretrækker turbaseret dialog frem for real-time.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf SsjGogo » tors 7. mar 2013 19:18

Det her rejser også en sjov problematik, at mange ikke kender til chatten. Forhåbentlig vil skymones forslag og denne tråd også, hjælpe på det.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf LightningHei » tors 7. mar 2013 19:50

Nu sidder jeg ikke inde på chatten særlig meget, men de gange jeg har været der inde, og har været med i samtalerne, så har det kun været godt :D
Og har ligesom Sneffe, har også tænkt mig at bruge mere tid derinde fremover. Dog ikke i dag... Too much shit going on :P
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf LiseR » tors 7. mar 2013 22:49

Den er hyggelig nok og har bestemt ikke været lukket de par gange jeg har stukket snuden ind, jeg har bare ikke tid til at hænge derinde jævnligt :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
vampyrsten
Chunin
Chunin
Indlæg: 121
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf vampyrsten » lør 9. mar 2013 00:34

Jeg nyder at gå ind på chatten i ny og næ. Den er ikke online nu. Det var lidt en skam ._.
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf nielsm » lør 9. mar 2013 01:35

vampyrsten skrev:Jeg nyder at gå ind på chatten i ny og næ. Den er ikke online nu. Det var lidt en skam ._.

Eh jo den er/var. Den er bare rykket fra sidemenuen til topmenuen, lige ved siden af Forum fanen. (Jeg var aktiv på chatten da du skrev det her så jeg ved den var online!)

Brugeravatar
frederik-tyvtyv
Jonin
Jonin
Indlæg: 320
Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
Køn: Mand
Geografisk sted: Vallensbæk str.

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf frederik-tyvtyv » lør 9. mar 2013 11:01

nielsm skrev:
vampyrsten skrev:Jeg nyder at gå ind på chatten i ny og næ. Den er ikke online nu. Det var lidt en skam ._.

Eh jo den er/var. Den er bare rykket fra sidemenuen til topmenuen, lige ved siden af Forum fanen. (Jeg var aktiv på chatten da du skrev det her så jeg ved den var online!)

jeg var ikke den eneste der ikke kunne finde chatten!!! :jul:
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf JoaCHIP » tirs 9. apr 2013 12:35

SsjGogo skrev:De pointerede, at:
1) Chattens brugere bestod af de samme 10 brugere
Ja, det er jo klart hvis alle de andre ikke joiner. Men det kan let løses: Hop ind på chatten og bland jer. Jeg er ganske sikker på at de 10 brugere derinde godt vil have besøg. :)

2) Brugerne diskuterede primært indforståede emner, hvorfor man hurtigt følte sig udenfor
Ganske sandt. Men det er altid i orden at begynde at tale om noget man selv ved noget om, hvis man føler sig hægtet af. Bare lav lidt larm - vi kan tåle det!

3) Det blev også påpeget, at det primært var kvindelige brugere, der fik opmærksomhed i chatten.
Det kan jeg så ikke genkende. Tit synes jeg endda det er svært at gennemskue hvem der er hvilket køn, hvis folk har tilstrækkeligt underlige navne. Jeg tror ihvertifald det er sket ved et uheld, og synes ikke det er noget man normalt ser.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Er AniMangas Chat - lukket land?!

Indlægaf SsjGogo » tirs 9. apr 2013 13:18

Uden at jeg afslører nogen navne (og så kan I jo gætte løs), så er flertallet af de brugere, der skrev til mig, begyndte at bruge chatten fast!

Så denne diskussion har, om ikke andet, fjernet nogle fordomme! Dejligt.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster