Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Mathias » søn 28. sep 2014 17:46

Sylveon skrev:
Mathias skrev:
Sylveon skrev:Slutningen på The Last of Us. :/

Spoiler: vis
What the hell, Joel?


Kunne godt lide slutningen,
Spoiler: vis
men jeg ville så gå igennem hell and high water for Ellie, ligesom Joel :p


Der er jeg enig - Ellie var fantastisk. :D
Slutningen var ihvertfald meget rørende,
Spoiler: vis
men var selv meget imod at dræbe lægerne, og alle de andre han gik i rampage-mode imod. Prøver dog stadig at gøre op med mig selv, om Ellie godt vidste at han løj.


Har du spillet DLCet endnu? Elskede slutningen der.
Spoiler: vis
Lægerne kan jeg godt følge dig med, mindes ikke de var truende på noget tidspunkt. Tror Ellie mistænker ham rimelig hårdt men hun ved det ikke.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Sylveon » søn 28. sep 2014 18:02

Mathias skrev:Har du spillet DLCet endnu? Elskede slutningen der.
Spoiler: vis
Lægerne kan jeg godt følge dig med, mindes ikke de var truende på noget tidspunkt. Tror Ellie mistænker ham rimelig hårdt men hun ved det ikke.


Desværre ikke, nej. Regner med at spille den et tidspunkt i næste uge.
- Har dog hørt lidt om den. Den skal vist være ret kontroversiel på nogle områder?

Spoiler: vis
Hader bare det faktum at spillet slutter på en løgn. Man kan vel sige at Joel er lidt af en anti-helt? Men på den anden side; selv om de havde ladet Ellie gå under skalpellen, hvordan havde de så regnet med at kunne masseproducere 'modgiften? Menneskeheden var vel 'doomed' ligemeget hvad. :/
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Mathias » søn 28. sep 2014 18:13

Sylveon skrev:
Mathias skrev:Har du spillet DLCet endnu? Elskede slutningen der.
Spoiler: vis
Lægerne kan jeg godt følge dig med, mindes ikke de var truende på noget tidspunkt. Tror Ellie mistænker ham rimelig hårdt men hun ved det ikke.


Desværre ikke, nej. Regner med at spille den et tidspunkt i næste uge.
- Har dog hørt lidt om den. Den skal vist være ret kontroversiel på nogle områder?

Spoiler: vis
Hader bare det faktum at spillet slutter på en løgn. Man kan vel sige at Joel er lidt af en anti-helt? Men på den anden side; selv om de havde ladet Ellie gå under skalpellen, hvordan havde de så regnet med at kunne masseproducere 'modgiften? Menneskeheden var vel 'doomed' ligemeget hvad. :/


Well kan kun tænke på en ting der var rigtig kontroversiel i det, but that was an awesome thing :D

Spoiler: vis
Tror de regnede med at hendes hjerne ville give fremskridt imod en kur, hvis ikke andet. Eller at de kunne producere det stof der holdte hendes hjerne fra at blive inficeret, hvis de vidste hvad stoffet bestod af.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Sylveon » søn 28. sep 2014 18:28

Mathias skrev:Well kan kun tænke på en ting der var rigtig kontroversiel i det, but that was an awesome thing :D

Spoiler: vis
Tror de regnede med at hendes hjerne ville give fremskridt imod en kur, hvis ikke andet. Eller at de kunne producere det stof der holdte hendes hjerne fra at blive inficeret, hvis de vidste hvad stoffet bestod af.


Om det kontroversielle;
Spoiler: vis
Noget med at Ellie og Riley havde et romantisk forhold, ikke? Jah, læste en del spoilers, og nogle ret voldsomme shitstorms over nogle forum. ._. I regret nothing!
- Kan dog ikke selv se noget problem i det, hvis det er sagen.

Spoiler: vis
Stoffet? Hm, troede det bare var en mutation i Ellie. Oh well; Hvis hun får en masse børn, og de bliver født med den samme evne..
- Det jeg fandt mest morsomt var dog at man ikke rigtig hørte om hvad der foregik uden for Amerika. Men så igen - Unødvendigt fyld, vil jeg tro.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Mathias » søn 28. sep 2014 18:36

Sylveon skrev:Om det kontroversielle;
Spoiler: vis
Noget med at Ellie og Riley havde et romantisk forhold, ikke? Jah, læste nogle spoilers, og nogle ret voldsomme shitstorms over nogle forum. ._. I regret nothing!

Spoiler: vis
Stoffet? Hm, troede det bare var en mutation i Ellie. Oh well; Hvis hun får en masse børn, og de bliver født med den samme evne..
- Det jeg fandt mest morsomt var dog at man ikke rigtig hørte om hvad der foregik uden for Amerika. Men så igen - Unødvendigt fyldt, vil jeg tro.

Om dlcet
Spoiler: vis
Jep, regner med det er det, derfor jeg sagde awesome :D men der er stadig folk der ikke kan tage guy+guy eller girl+girl, suk. -_-

Om main game
Spoiler: vis
Well, mutationen producerer vel et hvis stof? Antibodies, that kind of thing, som et immun forsvar. Så hvis de kunne komme få fat i det fra kilden kunne de måske lave mere, men jeg gætter her. Uanset hvad, no one cuts my Ellie.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Sylveon » søn 28. sep 2014 19:21

Mathias skrev:
Sylveon skrev:Om det kontroversielle;
Spoiler: vis
Noget med at Ellie og Riley havde et romantisk forhold, ikke? Jah, læste nogle spoilers, og nogle ret voldsomme shitstorms over nogle forum. ._. I regret nothing!

Spoiler: vis
Stoffet? Hm, troede det bare var en mutation i Ellie. Oh well; Hvis hun får en masse børn, og de bliver født med den samme evne..
- Det jeg fandt mest morsomt var dog at man ikke rigtig hørte om hvad der foregik uden for Amerika. Men så igen - Unødvendigt fyldt, vil jeg tro.

Om dlcet
Spoiler: vis
Jep, regner med det er det, derfor jeg sagde awesome :D men der er stadig folk der ikke kan tage guy+guy eller girl+girl, suk. -_-

Om main game
Spoiler: vis
Well, mutationen producerer vel et hvis stof? Antibodies, that kind of thing, som et immun forsvar. Så hvis de kunne komme få fat i det fra kilden kunne de måske lave mere, men jeg gætter her. Uanset hvad, no one cuts my Ellie.


DLC;
Spoiler: vis
Trist, men de findes over alt; Så skal de ikke joine anime-fandommen, i betragtning af at 75% af alt fanart og fanfiction inden for anime, består af guyxguy eller omvendt. :p

Tlou;
Spoiler: vis
Det er ihvertfald frustrerende at slutningen er så åben; Ved ikke om det er en af de spil der burde have en sequel, men har hørt at de vist er igang med at filmatisere den?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Mathias » søn 28. sep 2014 19:24

Sylveon skrev:Tlou;
Spoiler: vis
Det er ihvertfald frustrerende at slutningen er så åben; Ved ikke om det er en af de spil der burde have en sequel, men har hørt at de vist er igang med at filmatisere den?


Ja de laver vist en film, de har også lavet et live skuespil, men det var en one off, og de ændrede nogle ting, tror endingen var en af dem.

Naughty dog er så ved at lave Uncharted, men de har snakket om at de er åbne over for last of us 2, spørgsmålet er om det kommer til at være om de samme karakterer.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Sylveon » søn 28. sep 2014 19:34

Mathias skrev:
Sylveon skrev:Tlou;
Spoiler: vis
Det er ihvertfald frustrerende at slutningen er så åben; Ved ikke om det er en af de spil der burde have en sequel, men har hørt at de vist er igang med at filmatisere den?


Ja de laver vist en film, de har også lavet et live skuespil, men det var en one off, og de ændrede nogle ting, tror endingen var en af dem.

Naughty dog er så ved at lave Uncharted, men de har snakket om at de er åbne over for last of us 2, spørgsmålet er om det kommer til at være om de samme karakterer.


Har godt hørt om en alternate ending - Et eller andet med Tess der går amok og nakker Joel.

Må blankt indrømme at jeg håber de ikke laver en 2'er med de samme hovedpersoner - Og selv om de skulle det, skulle de godt nok arbejde hårdt for at overgå 1'eren (Men jeg vil gerne se en voksen Ellie).
En sequel med, fx en af Ellies efterkommere eller noget, lyder dog spændende. :D

The Last of Us: Legacy :p
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Noah100 » man 29. sep 2014 16:10

At jeg allerede nu er ved at blive nervøs over de 2 visdomstænder, jeg skal have fjernet imorgen :O

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Shadari » man 29. sep 2014 16:13

Noah100 skrev:At jeg allerede nu er ved at blive nervøs over de 2 visdomstænder, jeg skal have fjernet imorgen :O

Uhadada
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster