Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Madsjen » tors 8. sep 2011 19:00

jammen, jeg kunne da godt tænke mig at møde andre animeiteresseret :D

kort facts om mig:

15 år
bor på amager (og vil helst ikke for langt væk)
er lidt genert til at starte med, men bliver dog hurtigt "normal" igen :D
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Pacman » tors 8. sep 2011 19:15

Jeg skal ikke date da jeg er i et fint forhold xD

Men vil da gerne møde nye mennesker.

Lidt om mig:

20 år
Bor i Farum
Er meget åben og vil gerne møde nye mennesker.

spil rollespil, magic the gathering, alle mulige consol spil og alverdens andet.

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Shihoudani » fre 9. sep 2011 00:10

Jeg har et uber crush lige nu, men det går forhåbentligt over :D
Så ja, at møde nogle nye mennesker kunne være fedt!

Lidt om mig:
Kvinde, 18 år, foretrækker at blive kaldt Shihou eller Henry (da mit rigtige navn er Henriette) går atm på produktionsskole men vil gerne være konditor, elsker anime, manga, gaming af al slags, cosplay, mindre træfs og conventions :D Jeg har været til J-Popcon 4 år i træk (5. i år), til Genki i år (sidste år uden billet) og så går jeg til KAF events her i Kbh :D
Jeg er lidt genert over for nye mennesker, men når man først kommer i snak med mig så kan jeg sagtens være mig selv :D
Jeg cykler en del og har ingen penge, så hvis man vil møde mig skal man nok regne med at jeg har cyklen med og at det kun bliver en gåtur eller noget andet gratis! (med mindre den anden person betaler, men jeg HADER at nasse Dx )
Also, jeg bor ca. 30 min. væk fra københavn, så det er intet problem for mig at mødes der eller i omegn af det. (nærmere sagt bor jeg i Kgs. Lyngby)
Så jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her, men skriv endelig til mig hvis i har lyst til at snakke eller noget! ;) (Nå ja, hvis der er nogen der tænker på at mødes over en date er jeg åben for de fleste, men helst ikke nogen der er omkring de 15-16 da jeg ved af erfaring at det godt kan være svært at forstå hinanden hvis man er to helt forskellige steder henne i livet. Men som sagt, så er jeg åben. x3 )
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Zenzen » fre 9. sep 2011 12:04

Som utrolig ny i denne .. genre(?) ville det da være super fedt, at møde nye mennesker med samme interesse.
Mest af alt fordi dem jeg kender, næppe er friske på en samtale om anime.

Men I er jo velkommen til, at læse min introduktion fra tidligere! :)
http://animanga.dk/forum/viewtopic.php?f=13&t=323

Shihoudani skrev:Nå ja, hvis der er nogen der tænker på at mødes over en date er jeg åben for de fleste, men helst ikke nogen der er omkring de 15-16 da jeg ved af erfaring at det godt kan være svært at forstå hinanden hvis man er to helt forskellige steder henne i livet. Men som sagt, så er jeg åben. x3 )

Haha! Hvad mener du dog? :D
Ens livserfaring peaker da totalt som 15 årig! ;D
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf CAPTAIN N » fre 9. sep 2011 18:01

Okay jeg kan høre at der er mange her der godt kunne tænke sig at møde nogle nye venner så jeg havde lige et forslag som jeg gerne ville høre hvad i syntes om.

Hvad ville i sige til at vi her på animanga arrangerede en lille tur i byen.
Det kunne jo f.eks inkluderer en tur på Fisketorvet i København hvor der også kunne være mulighed for biotur med flokken.
Ronald Barbaren ser jo ud til at være en sjov film f.eks.
Eller måske den nye Tintin film

Men lad mig lige høre om der måske var stemning for det. Så kan alle der er friske jo rystes lidt sammen.
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » fre 9. sep 2011 19:53

Rigtig god idee Captain N - du skal være velkommen til at arrangere noget.

Animanga Biograf Tur eller andet :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Madsjen » fre 9. sep 2011 23:38

jeg er med på en bif-tur, hvis det er en dag jeg ikke skal noget :D
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf Shihoudani » fre 9. sep 2011 23:51

CAPTAIN N skrev:Okay jeg kan høre at der er mange her der godt kunne tænke sig at møde nogle nye venner så jeg havde lige et forslag som jeg gerne ville høre hvad i syntes om.

Hvad ville i sige til at vi her på animanga arrangerede en lille tur i byen.
Det kunne jo f.eks inkluderer en tur på Fisketorvet i København hvor der også kunne være mulighed for biotur med flokken.
Ronald Barbaren ser jo ud til at være en sjov film f.eks.
Eller måske den nye Tintin film

Men lad mig lige høre om der måske var stemning for det. Så kan alle der er friske jo rystes lidt sammen.


Som sagt har jeg ingen penge til at gå i biffen for, men at lalle rundt på fisketorvet er jo (næsten) ganske gratis x3
Dog synes jeg bare at meet-ups har en tendens til at blive at folk kun snakker med dem de kender og man ikke rigtigt lærer nye folk at kende... :< Altså, af hvad jeg har prøvet.
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf CAPTAIN N » lør 10. sep 2011 00:45

Shihoudani skrev:Som sagt har jeg ingen penge til at gå i biffen for, men at lalle rundt på fisketorvet er jo (næsten) ganske gratis x3
Dog synes jeg bare at meet-ups har en tendens til at blive at folk kun snakker med dem de kender og man ikke rigtigt lærer nye folk at kende... :< Altså, af hvad jeg har prøvet.


Kender det skam godt men tror ikke der er så mange herinde der kender hinanden RL så det kunne jo være en god mulighed for alle kunne ha en fair chance. Og hvis der nu ikke kommer mere end 5 eller sådan noget så tror jeg heller ikke der går hen og bliver dannet grupper eller noget.

Ja det er også lidt et dilemma med biografen for man kan jo ikke bare efterlade folk der ikke har råd. Hmm.
Man kunne jo selvfølgelig også arrangerer at mødes hjemme hos nogen efter turen hvis det nu alligvel var weekend. Jeg har desværre bare ikke rigtigt noget godt at tilbyde selv så der må en anden desværre melde sig.
Men på den måde kan vi jo måske holde noget film aften og folk kan tage deres DSer eller controllere med hvis der skal spilles og det koster jo ikke noget... Andet end transporten.

Som sagt kunne vi også arrangerer en tur i tivoli men det koster jo ligeledes også penge og sommeren er jo som sådan allerede ovre...
Men er der nogle andre gode forslag til hvordan vi kunne lave en hyggelig meet up for alle?
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP!

Indlægaf SsjGogo » lør 10. sep 2011 15:47

Nu har jeg selv, sammen med Gintoki, arrangeret to hygge aftner - hvor de fleste ikke kendte hinanden. Der gik ikke lang tid, før alle var i snak med alle! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster