Events for 18- brugere på animanga

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Cue
Genin
Genin
Indlæg: 68
Tilmeldt: fre 22. jul 2011 20:53

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Cue » lør 5. nov 2011 10:27

challenge accepted! ;D
----------------Slettet------------------

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Etex » lør 5. nov 2011 12:48

Jeg vil gerne med, men hvornår tror i at skal det begynde og slutte? Og hvis det skal være film aften, hvordan planlægger vi filmene? I fæleskab, eller som en overaskelse for deltagerne?
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf ILoveCake » lør 5. nov 2011 19:17

Synes vi skal være fælles om at vælge filmene, men tror bare, at dem der har nogle gode film, kan tage dem med :3
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Cue
Genin
Genin
Indlæg: 68
Tilmeldt: fre 22. jul 2011 20:53

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Cue » lør 5. nov 2011 22:44

----------------Slettet------------------
Senest rettet af Cue tors 29. okt 2015 23:41, rettet i alt 2 gange.
----------------Slettet------------------

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Karino123 » søn 6. nov 2011 13:53

jeg synes en filmaften lyder som en fed idé! ^^

jeg har selv en *hostminbrorharenhost* filmboks med 4 film fra Hayao Miyazaki, plus vi også har Ponyo oveni xD dem vil jeg glædeligt slæbe med hvis det er det OUO

Madsjen skrev:
Cue skrev:Får sku heller ikke lov til at tage til kbh til film aften hos nogle jeg aldrig har mødt før (N) >:(


Men hvordan dælen skal vi så få lært hinanden at kende?


som jeg skrev på dating/friendship-tråden, kan vi under 18, mødes på Tinychat? bare så vi kan se hinanden og snakke lidt xD hvis det gi'r mening ^^
Adventure time, man I love that show!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Madsjen » søn 6. nov 2011 14:26

Karino123 skrev:jeg synes en filmaften lyder som en fed idé! ^^

jeg har selv en *hostminbrorharenhost* filmboks med 4 film fra Hayao Miyazaki, plus vi også har Ponyo oveni xD dem vil jeg glædeligt slæbe med hvis det er det OUO


det lyder rigtigt godt :3
jeg har ikke nogen anime film, men jeg har da en del "normale film" (pirates of the caribean, harry potter...) som jeg tager med.




som jeg skrev på dating/friendship-tråden, kan vi under 18, mødes på Tinychat? bare så vi kan se hinanden og snakke lidt xD hvis det gi'r mening ^^[/quote]

god idé lige at lave en hurtig videochat så vi lige kan se at vi ikke er rockertyper, men egentligt er meget flinke alle sammen :nom:
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
mizurenzu
Chibi
Chibi
Indlæg: 49
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 00:57

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf mizurenzu » søn 6. nov 2011 17:24

Alstå jeg kan meget nemt finde mod til at tage Danmark rundt, det eneste problem jeg har er mangel på penge:P og så mine forældres tilladelse :3

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Madsjen » søn 6. nov 2011 18:44

mizurenzu skrev:Alstå jeg kan meget nemt finde mod til at tage Danmark rundt, det eneste problem jeg har er mangel på penge:P og så mine forældres tilladelse :3



okay jeg må lige spørge, er der mange fra jylland der vil have pengeproblemer ved at komme til københavn ca. 2-3 gange på et år? hvis der er det så må vi finde et alternativt sted hvor vi kan mødes. hvis ikke så kan vi måske alle sammen donere en lille skilling så vil alle kan samles :D

til dem af jer der har problemer med at jeres forældre ikke vil give jer lov, så giv dem lov til at kikke ind på forumet, måske enda aftale en dag hvor vi alle kommer på chatten så forældre kan se at vi ikke er så farlige enda :D
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf ILoveCake » man 7. nov 2011 13:17

Fedt ^_^ Jeg bor selv i Ballerup(En lille plet på kortet ca. 30 kilometer fra københavn), så hvis det skal holdes i jylland, skal jeg lige tale med min mor om det, men jeg er frisk på at spørge min mor, om jeg må :3
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Cue
Genin
Genin
Indlæg: 68
Tilmeldt: fre 22. jul 2011 20:53

Re: Events for 18- brugere på animanga

Indlægaf Cue » man 7. nov 2011 15:08

----------------Slettet------------------
Senest rettet af Cue tors 29. okt 2015 23:42, rettet i alt 1 gang.
----------------Slettet------------------


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster